Onko taivaassa pakko soittaa harppua?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä taivaassa olisi parempaakin tekemistä, esim. korjailla ihmisistä suunnitteluvirheitä.
Tämä oli kyllä hyvä. Minä ilmoittaudun ainakin suunnitteluvirheiden korjaustiimiin. Välillä voin harrastuksena käydä kuorossa.
Sinne suunnittelutiimiin on hirmu pitkät jonot. Sinun pitää ensin olla taivaassa kymmenen vuotta ja käyttäytyä hyvin. Sitten kannattaa liittyä asukasyhdistykseen ja olla valmis menemään kolaamaan pilviä auringon edestä vaikka olisi sunnuntai.
Ja suunnitteluvirheiden ehdotuspinkka senkun kasvaa, valituksia ihmisen vajavaisuudesta tulee joka päivä.
Nuo älylaitteista johtuvat vaivat on nyt siellä kovasti esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä taivaassa olisi parempaakin tekemistä, esim. korjailla ihmisistä suunnitteluvirheitä.
Tämä oli kyllä hyvä. Minä ilmoittaudun ainakin suunnitteluvirheiden korjaustiimiin. Välillä voin harrastuksena käydä kuorossa.
Sinne suunnittelutiimiin on hirmu pitkät jonot. Sinun pitää ensin olla taivaassa kymmenen vuotta ja käyttäytyä hyvin. Sitten kannattaa liittyä asukasyhdistykseen ja olla valmis menemään kolaamaan pilviä auringon edestä vaikka olisi sunnuntai.
Ja suunnitteluvirheiden ehdotuspinkka senkun kasvaa, valituksia ihmisen vajavaisuudesta tulee joka päivä.
Nuo älylaitteista johtuvat vaivat on nyt siellä kovasti esillä.
Jaa, no jos on noin vaikeaa, menen suoraan koko paikan pomoksi. Johan alkaa asiat hoitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman tietämyksen mukaan ihmisiä kuollut. ab alusta tähän päivään.. noin 107 miljardia.
Ajatus oli että soitellaan kaikki taivaassa Harppua?
No osa ei ole taivaassa, ja osasta tulee niitä harppuja. Vai ovatko jo eläessään sitten. Ja kai se taivas on niin iso ettei vieri vieressä siltikään soitella.
Taivas on todella iso. Äkkigooglaamalla:
"Nykytietämyksen mukaan tähtiä voi olla noin miljoona kertaa miljoona kertaa miljoona kertaa miljoona kappaletta. Se on siis luku, jossa on ykkösen jälkeen 24 nollaa."
Ja tähtien väliset etäisyydet ovat valtavat. Eli kyllä harpun soittelijoita mahtuu. Joka musiikkityylille löytyy oma tilansa, jopa kuorolaululle. Myös ne, jotka tykkäävät hymistellä yksin, löytävät varmasti oman nurkkansa.
Luet nyt jumalattomien tieteilijöiden ihmisviisautta. Raamatussa taivas on kuutio, n. kilometrin kanttiinsa.
No ei sinne monet mahdu.
144000 tarkalleen. Vähän ahdasta silti ikuisuus viettää.
144000 on Jehovan todistajien uskonnon mukaan se määrä joka pääse taivaaseen. Ei ole Raamatullista.
Jos turvautuu Raamatulliseen Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä ristillä, silloin pääsee taivaaseen. Näin kristinuskon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On, ja paheita kuten seksiä ei saa harrastaa.
Pilven reunalta voi katsella kun manalassa harrastavat.
Kilttikset pääsee siellä sitten vihdoin pukille
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö AV matka taivaaseen?
Kapteeni Pietari enkeleineen toivottaa teidät tervetulleeksi taivaslennolle!
Kannattaa ruveta harjoittelemaan sitä harpun soittoa jo maanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuonne suhteita, niin kyselin. Pääjehu jyrähti, että jos ei harppu kelpaa, sopii olla tulematta!
Pyhä Pietari taivaan portilla jyrähti kuulemma rokkarille että ei tänne hevillä pääse.
Eikö edes Yngwie pääsee taivaaseen kappaleella "Heaven Tonight"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpparaudan ja nahkafagotin soittelijoilla taitaa olla suunta alakertaan.
Raamatussa puhutaan myös seksin iloista.
Seksi on lisääntymistä varten, muu on turhaa.
Mitähän Pietari tuumaa kun mä meinaan pärähyttää fanfaarin kukkopillillä?
Vierailija kirjoitti:
Pietari kääntää peukalonsa alas ja iskee käteen matkalipun alakertaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari kääntää peukalonsa alas ja iskee käteen matkalipun alakertaan!
Alakerran isäntäoletettu palauttaa varmaan takaisin maanpinnalle. Vapaalipulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman tietämyksen mukaan ihmisiä kuollut. ab alusta tähän päivään.. noin 107 miljardia.
Ajatus oli että soitellaan kaikki taivaassa Harppua?
No osa ei ole taivaassa, ja osasta tulee niitä harppuja. Vai ovatko jo eläessään sitten. Ja kai se taivas on niin iso ettei vieri vieressä siltikään soitella.
Taivas on todella iso. Äkkigooglaamalla:
"Nykytietämyksen mukaan tähtiä voi olla noin miljoona kertaa miljoona kertaa miljoona kertaa miljoona kappaletta. Se on siis luku, jossa on ykkösen jälkeen 24 nollaa."
Ja tähtien väliset etäisyydet ovat valtavat. Eli kyllä harpun soittelijoita mahtuu. Joka musiikkityylille löytyy oma tilansa, jopa kuorolaululle. Myös ne, jotka tykkäävät hymistellä yksin, löytävät varmasti oman nurkkansa.
Luet nyt jumalattomien tieteilijöiden ihmisviisautta. Raamatussa taivas on kuutio, n. kilometrin kanttiinsa.
No ei sinne monet mahdu.
144000 tarkalleen. Vähän ahdasta silti ikuisuus viettää.
144000 on Jehovan todistajien uskonnon mukaan se määrä joka pääse taivaaseen. Ei ole Raamatullista.
Jos turvautuu Raamatulliseen Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä ristillä, silloin pääsee taivaaseen. Näin kristinuskon mukaan.
Ai siellä on miljardeittain kaiken maailman ròskáväkeä? Vaikuttaa helvetiltä.
Missä on sanottu että taivaassa harppua soitettaisiin?
Eikös se ollutkaan kantele!?
"Mun kanteleeni kauneimmin taivaassa kerran soi..."
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kovinkin uskovainen.
Mielestäni tämä ketju ei kuiteinkaan loukkaa meitä uskovaisia. Tämä on huumoriketju.
Ei tarvitse olla tosikko, vaan sen takia että on uskossa.
Millaista USKOT taivaassa olevan?
Kun saiskin mutta ensimmäiset 100 vuotta menee varmaan kun täytyy kertoa ja puolustella kaikkia tyhmyyksiä joita tuli tehtyä täällä maan päällä..
On pakko ja myös syödä viinirypäleitä, jos ei tykkää viinirypäleistä, kannattaa alkaa totuttaa itseään niiden makuun jo täällä maan päällä, eikä vasta taivaissa