Hei sulla on tulostin! -pyynnöt saa riittää
Hyvätuloisetkaan ei nykyään enää omista tulostinta. Mutta sen kerran tai kolme vuodessa kun heidänkin tarvii tulostaa jotain, heti ollaan kinumassa siltä joka tulostimen vielä omistaa. Suoraan sanottuna viimeksi ostamastani mustekasetista yli puolet on mennyt eri sukulaisten ja kaverien pyyntöjen printtaamiseen. Nyt kun kaikki kulut on nousseet niin päätin että tämä saa riittää. Vien joulusiivotessa vanhan ison tulostimeni kierrätykseen ja ostan tilalle tosi pienen joka mahtuu vaatekomeroon piiloon. Enkä näytä sitä enkä puhu siitä kenellekään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lahjoita vanha iso tulostin jollekin sitä useampaan kertaan lainanneelle! :D
Ja kerro kaikille lainaajille kenelle sen annoit.
Sano että saavat tulostaa jos ostavat oman musteensa
Jaa boomerit täällä tulostelee :D Pistättekö faxilla kans paperit eteenpäin, vai viettekö hevosella perille? Ette oo kuullu digitaalisista sopimuksista/allekirjoituksista yms?
Vierailija kirjoitti:
Jaa boomerit täällä tulostelee :D Pistättekö faxilla kans paperit eteenpäin, vai viettekö hevosella perille? Ette oo kuullu digitaalisista sopimuksista/allekirjoituksista yms?
Ootkos tyhmä?
Kyllä vaan välillä joutuu tulostamaan. Itse tulostan nyt perunkirjoituksia varten. Näin on pyydetty.
Ihan vien paperit hautaustoimistoon.
On erilaisia tilanteita mitä varten ihmiset tulostaa. Edunvalvojalta sain paperit ja siihen liitän mukaan maksetut laskut.
On huomattavasti selkeämpi kun itse maksoin erääntyneet laskut jotka saan jakona takaisin ja osa menee kuolinpesän tililtä.
On sitten kaikki samassa nipussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastossa voi tulostaa. Täällä Hattulassa tulosteet maksavat 50 senttiä kappaleelta.
Hattulassa kelpaa. Täällä kun menee kirjastoon tulostamaan niin bussilippu maksaa kolme euroa ja vaihtoehtoisesti parkkimaksu saman verran. On minulla siihen varaa, mutta paremmin toimeentulevat kaverit on liian nuukia maksamaan tulostamisesta yhtään mitään. Se pitää saada ilmaiseksi.
Täällä bussilippu maksaa vielä enemmän. Kai. En tiedä kun julkisilla ei pääse mihinkään. Parkkipaikka sentään on ilmainen, usein siellä on jopa tilaakin.
t. toinen hattulalainen
[/quote]
Hattulassa kelpaa. Täällä kun menee kirjastoon tulostamaan niin bussilippu maksaa kolme euroa ja vaihtoehtoisesti parkkimaksu saman verran. On minulla siihen varaa, mutta paremmin toimeentulevat kaverit on liian nuukia maksamaan tulostamisesta yhtään mitään. Se pitää saada ilmaiseksi.[/quote]
Voithan tulostaa bussilipun ja parkkikuitin.
Niin, tai sitten vain opettet sanomaan ei. Jos joku siitä pahoittaa mielensä, eihän se kosketa sinua lainkaan eikä ollenkaan ole sinun asiasi.
Ota maksu. 5€ tulostusmaksu plus 2€/a4 ihan kohtuullinen hinta.