Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, joilla jompikumpi aikuisista nukkuu joskus pitkään aamuisin!

Vierailija
11.11.2006 |

Miten se oikein onnistuu? Onko teillä kauhean suuret asunnot, pakotatteko lapset pysymään jossakin tietyssä huoneessa, lähdettekö itse ulos aamuseitsemältä lasten kanssa vai vahditteko koko ajan, että eivät livahda herättämään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nukkuu minua pidempään 7 aamua viikossa.

Vierailija
2/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin onnistuu. Ei ole tainnut kertaakaan edes yrittää tulla herättämään, Luulee varmaan että joutuu itse takaisin nukumaan jos tulee makkariin:).

Vierailija
4/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän aamu alkaa klo 9.30-10.00, kun lapset heräävät. Meidän perhe on illanvirkkuja, aamuntorkkuja!

Vierailija
5/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivinä nukun yleensä pitempään kun mies ja poika jotka herää ja ottaa aamupalaa jne, ei mua häiritse pienet äänet.

Vierailija
6/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi leikkii leikkejään... ja jos toinen sitten herää, niin eipä se niin kamalan vaarallista ole.

Meillä lapsi herää viikonloppuisinkin viimeistään klo 6...

Vierailija
7/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies nukumme vuoroaamuin (vapaat aamut siis) niin pitkään kun nukuttaa.

Toinen ottaa lapset alakertaan ja toinen jää yläkertaan makuuhuoneeseen nukkumaan.

Lapsille sanotaan että isi/äiti nukkuu nyt, joten ei saa mennä häiritsemään.

Kohta meille syntyy neljäs lapsi, ja silloin saan miehn koo isyysloman ajan nukkua vauvan kanssa vaikka vuorokaudet ympäri jos mieli tekee =) Rauhassa siellä yläkerran makkarissa.

Vierailija
8/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän aamu alkaa klo 9.30-10.00, kun lapset heräävät. Meidän perhe on illanvirkkuja, aamuntorkkuja!

Vierailija
9/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali puheääni ja lautasten kolina ei minua häiritse, mutta jos mies lähtee lasten kanssa johonkin, niin herään taatusti. Täydellinen hiljaisuus on tässä talossa niin sula mahdottomuus, että aivot pakottavat katsomaan mistä on kysymys.

Vierailija
10/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isi nukkuu vaikka muksut kirkuis, hyppis, päällä, vaikka puskutraktori purkais taloa pään päältä. Eli isi nukkuu aina pitempään kuin muut, ellei mamma anna kyynärpäätä kylkiluiden väliin ja kiukuttele.

Mies saattaa joskus aamulla todeta, että lapset nukkukin yön hyvin, vaikka ne olisi kirkunut ihan koko yön ja minä olisin niitä heijannut ja lohduttanut, me nukutaan vielä kaikki samassa makkarissa ja molemmat penskat on alle 3 v...

Neiti on nyt 12 kk ja kaksi yötä on niistä nukkunut kokonaan, kirkuu joka yö 3-4 kertaa noin 2 tunnin välein. ja isi vaan kuorsaa.

Vierailija
11/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi herää katsomaan lasten ohjelmia ja herättää minut sitten kun lasten ohjelmat loppuvat, eli noin kymmenen maissa. Näin on ollut niin kauan kuin muistan, ja kummatkin nauttivat siitä: lapsi siitä, että saa olla " edes joskus rauhassa" (kuten itse sanoo), ja minä siitä, että saan nukkua pitkään.

Toki kuulen, kun lapsi herää, ja nukun sellaista koiran unta, että heräisin varmasti jos jotain sattuisi.

Vierailija
12/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä oikeasti ole väliä. On vaan ihanaa kun ei tarvitse rynnätä ylös laittamaan aamiaista tms. Lapsille sanotaan, että äiti nukkuu vielä ja laitetaan ovi kiinni.

Mies nukkuu, vaikka seinät kaatuisi.

Vierailija
13/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen herää lasten kanssa ja menee pois makuuhuoneesta ja laittaa oven kiinni. Lapset metelöivät tavalliseen tapaan, mutta hyvin saamme nukuttua.

Asunto on ihan tavallinen 3h+k ja yhdessä tasossa.

Vierailija
14/14 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräistä unta jaetaan tarpeen mukaan. Jos molemmat olemme univelassa, pyydetään isovanhempia apuun tai palkataan lastenhoitaja ulkoiluttamaan.

Meillä on kaksio ja hyvin ollaan pärjätty. Kummassakin huoneessa on sänkyjä ja lapsia on kaksi. Toinen hoitaa yöt (vauva ja taapero) ja antaa ehkä toisen nukkua aamustakin. Tai vaihdetaan aamulla lasten herättyä ja yövuorolainen menee aamupäiväksi nukkumaan.

Ite nukun korvatulpat korvissa. Lapsille sanotaan, että nyt äiti nukkuu;) ja ovi pysyy kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi