En kelpaa edes n. 70v miehelle, sääli minua ja heitti kotiin
Olen 31v nainen. Olisin mielelläni kokeillut hänen kanssaanm koska sanoi että on lääkkeitä jotka auttavat asiaan. Lopulta mies alkoi sääliä minua kun puhuin rahapulasta. Sanoin, etten vaadi häneltä mitään. Tarjosi kuitenkin 70€. Ensin halusi jutella, Kerroin lastenkoti-menneisyydestäni ja hyväksikäytöistä (joo ei ollut hyvä idea) Lopulta suunnilleen silmät kosteina ajoi minut kotiini ja toivotti kaikkea hyvää. Olen mielestäni ihan sievä (ja kelvannut kyllä nuorillekin miehille) 166cm/56kg, pitkät vaaleat hiukset ja B-kupin rinnat. Alanko olla jotenkin epätoivoinen jo?
Kommentit (8)
Tjaa, jos olet kelvannut nuorillekin miehille, nii mitä teit 70v ukon kanssa?
Nyt menee yli. Hakeudu Better Helpiin. Traumatausta puskee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, jos olet kelvannut nuorillekin miehille, nii mitä teit 70v ukon kanssa?
Vaikutti mukavalta ja huumorintajuiselta. Ei iällä ole minulle väliä. Ja oli vielä ikäänsä nähden kunnossa kropaltaan. Hän sanoi itse, ettö jos en halua niin juodaan vaan kahvit ja jutellaan, ja hän auttaa kyllä rahaongelmissa. Oli herrasmies, avasi ovet, tarjosi juomat, suojeli minua joltain ukolta joka yritti puristella takapuoltani.
Ap
Mitä sinä tämän miehen kanssa teit? Oliko siis joku treffi-ilmoitus, johon hän vastasi?
Normaalille ihmiselle tulee ajatus hyväksikäytöstä, jos ihminen tuntuu kovin haavoittuvaiselta. Ehkä hän alkoi epäillä myös oletko täysi-ikäinen, koska kuulostit varmaan ikäistäsi nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tämän miehen kanssa teit? Oliko siis joku treffi-ilmoitus, johon hän vastasi?
Normaalille ihmiselle tulee ajatus hyväksikäytöstä, jos ihminen tuntuu kovin haavoittuvaiselta. Ehkä hän alkoi epäillä myös oletko täysi-ikäinen, koska kuulostit varmaan ikäistäsi nuoremmalta.
Täytin ristikkoa baarissa ja join siideriä. Vieressä istunut mies tuli lähemmäksi ja sanoi, että on ratkonut noita jo silloin kun en ollut syntynytkään. Ei siinä, mukavasti ristikko täyttyi ja huumori lensi.
Ajattelin, olisiko tämän ikäisellä miehellä jo lapsia/lapsenlapsia, että olisi ajatellut minun tilanteeni heidän kohdalleen ja siksi tarjoutui viemään vaan kotiin. En minä niitä rahojakaan olisi kehdannut ottaa, mutta oli laittanut ne takin taskuuni.
Ap
Tuutko kokeilemaan mun kanssa?
Atleettinen M36 pk-seudulta
Juu kyllä tuossa rahtusen verran epätoivoa on aistittavissa. Ei sillä että morkkaisin. Yhtä epätoivoinen olen itsekin.
M37