Onko Putinin naama taas huomenna lööpissä Suomessa?
Kommentit (93)
Veikkaus: molemmissa lööpeissä on juttua Rusisch -tyypistä mutta putinin naamalla
Tänäänkin 29.8. Yli puolitoista vuotta hyökkäys sodan alkamisesta. Iltsikan kannessa on naapurimaan presidentti, kuten 20-22 päivää kuussa.
Tässä käyttötarkoitus niille lööpeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muussa maassa Putlerin kuva on maan näkyvimpien lehdenkansien päätähtenä joka ainoa päivä???
Only in Finland.Sannan lärvi on vielä enemmän näkyvissä.
Mutta se on eri asia.
Olin äimistynyt tänään kun putinin naama täysin poikkeusellisesti ei ollutkaan molemmissa lööpeissä! Siis täh?
Se on hei maanantai huomenna! Aika lätkäistä taas naapurimaan presidentin naama iltapäivälehtien lööppiin jotta jokainen kaupassa kävijä Suomessa varmasti saa taas katsoa putinin naamaa!
Kuten 20-22 kertaa joka ainoa kuukausi yli puolentoista vuoden ajan!
Vierailija kirjoitti:
Se on hei maanantai huomenna! Aika lätkäistä taas naapurimaan presidentin naama iltapäivälehtien lööppiin jotta jokainen kaupassa kävijä Suomessa varmasti saa taas katsoa putinin naamaa!
Kuten 20-22 kertaa joka ainoa kuukausi yli puolentoista vuoden ajan!
Ja siellähän se putinin naama on taas tänään!
Joka
Päivä
Sama
Juttu
Jos iltapäivälehdet alkaisivat laittaa lööppeihinsä Kaj Stenvallin maalaamia Putinin kuvia, niin ostaisin lehden joka kerta. Nykyisellään ehkä voisi ulkohuussiin paperiksi laittaa kyseisen tyypin kuvia.
Mä laskin. Keskiarvo 20 krt kuussa tämä massamurhaaja lööpissä.
Mä voin pahoin.
Ilmeetön botox-putte.
Hymyilisi edes joskus.
Jos olisin tämän maan presidentti jonnin verran kummastelisin kun pääsen itse lööppiin vain pari krt vuodessa, mutta naapurimaan presidentti joka päivä
Putinin kannattaisi avata Only Fans tili koska hänen kuvansa ovat niin suosittuja että niillä myydään lehtiä.
Jos ei halua nähdä julkkiksia lehtien kansissa tai artikkeleissa, pitää välttää tai olla silmälaput. Pienen tauon jälkeen pressan kuva ei taas haittaa kannessa?
Koska eihän lehdet uskalla PEtteri Orvon ilkeyksistä kirjoittaa, niin jankataan mieluummin tästä herrasta.
VAikka ei Orpo juurikaan eroa Putinista, kun tietää nämä kaikki leikkaukset joiden seurauksena on kuollut ties kuinka monta ihmistä.
Tänään TAAS KERRAN molemmissa lööpeissa! Ei jumal...auta voi olla totta miten noloa!
Onko Medvedev ikinä päässyt kansikuvapojaksi iltapäivälehtiin?