Kiihottaako erotiikkaliikkeessä asiointi?
Seksialan kivijalkakauppojen määrä on verkkokaupan myötä vähentynyt, mutta kyllä niitä vielä isommissa kaupungeissa löytyy. Nuorena liikkeeseen astuminen jännitti, ja seksikaupat olivatkin aikoinaan tunnelmaltaan umpioituneita kyttäämöitä. Nykyään on avoimempaa, hienoa! Olen itsekin vapautuneempi asioidessani. Koen suorastaan kiihottavaksi, kun myyjän kanssa voi silmiin katsoen avoimesti keskustella tuotteista, kertoa omista intiimeistä mieltymyksistä ja tarpeista. Onko Sinulla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se ihan kiihottavaa on jos tosiaan on myyjä jolla on kokemusta ja halua keskustella. Viimeksi ostin itseäni varten suupalloa ja niitä katsellessa naismyyjä tuli kertomaan omista kokemuksistaan. Siinä ihmeteltiin minkäkokoinen olisi minulle (aloittelijalle sopiva). Siinä auoin suuta ja myyjä mittaili. Päädyimme melko isoon umpinaiseenpalloon, jonka lisäksi reiällinen vähän pienempi harjoituspallo lähti mukaan. Eli kyllä minulla kihelmöintiä haarovälissä tuntui, kun kuvittelin miten poikaystävä kiinittää tuon punaisen pallon yllättäen sidontaleikkien tiimellyksessä suuhuni.
Kotiinpäästyäni oli pakko kokeilla noita heti ja ihan oikeat ostokset tuli tehtyä! Seuraavaksi pitää hankkia suurengas, jonka läpi voi sitten tehdä muutakin kuin vain olla seksikkäänä.
Olet siis nainen ja oikeasti pidät suupallon ja -renkaan käytöstä? Itse en ole tottunut noihin, vaan enemmänkin inhoan niitä, mutta käytän kuitenkin toisen pyynnöstä. Pallo saa minut kuolaamaan ja itsestäni ei ole kovin seksikästä, kun sylkeä valuu rinnoille. Meillä on vielä käytössä sellainen lukittava malli, missä hihnat menevät pään yli ja sivuilta pään taakse. Solkien kohtaan saa lukon jolloin olen täysin "pallon vankina" vaikka kädet olisivatkin vapaana. Pahimmillaan olen ollut pallon vankina useita tunteja kotitöitä samalla tehden. Tosin tuo pakottaminen kotitöihin kiihottaa minua, mutta pallo sitten ajoittain kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se ihan kiihottavaa on jos tosiaan on myyjä jolla on kokemusta ja halua keskustella. Viimeksi ostin itseäni varten suupalloa ja niitä katsellessa naismyyjä tuli kertomaan omista kokemuksistaan. Siinä ihmeteltiin minkäkokoinen olisi minulle (aloittelijalle sopiva). Siinä auoin suuta ja myyjä mittaili. Päädyimme melko isoon umpinaiseenpalloon, jonka lisäksi reiällinen vähän pienempi harjoituspallo lähti mukaan. Eli kyllä minulla kihelmöintiä haarovälissä tuntui, kun kuvittelin miten poikaystävä kiinittää tuon punaisen pallon yllättäen sidontaleikkien tiimellyksessä suuhuni.
Kotiinpäästyäni oli pakko kokeilla noita heti ja ihan oikeat ostokset tuli tehtyä! Seuraavaksi pitää hankkia suurengas, jonka läpi voi sitten tehdä muutakin kuin vain olla seksikkäänä.
Unelmien tyttöystävä!
Kaikilla palstan sedillä on pitkät ja paksut kullit. Ei siitä joka kerta tarvi kertoa.