Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustajat käyttämään julkisia palveluita

Vierailija
15.12.2022 |

Tällainen säännöksi, jotta olisi joku käsitys omien päätöksien seurauksista. Kuka tekee addressin? Sinne vaan jonottamaan päivystykseen muiden sekaan, lapset julkiseen varhaiskasvatukseen, itse kulkemaan työmatkat julkisilla jne. Jos elävät omassa rikkaiden yksityiset palvelut& taksietu -kuplassaan, niin helppoahan se on aina vain kurjistaa lisää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-keskus asioinnista tulee varmaan siinä tapauksessa "kivaa" ja muusta sellaisesta. 

Vierailija
2/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingin keskustassa näihin julkisilla kulkeviin poliitikkoihin törmää harva se päivä. Olenpa nähnyt ministerinkin käyttävän spåraa. 

Junamatkoilla Tre-Hki ja Tku-Hki olen myös näitä poliitikkoja nähnyt.

Ei tuo ole tavatonta, että käyttävät julkista liikennettä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingin keskustassa näihin julkisilla kulkeviin poliitikkoihin törmää harva se päivä. Olenpa nähnyt ministerinkin käyttävän spåraa. 

Junamatkoilla Tre-Hki ja Tku-Hki olen myös näitä poliitikkoja nähnyt.

Ei tuo ole tavatonta, että käyttävät julkista liikennettä.  

Eikös nuo taksikuitit tule taas pian näytille 🤔

Vierailija
4/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa terveydenhuollossa kansanedustajia on tosiaan aika harvoin. Itselläni on vaikutelma, että lähinnä sellaisissa jutuissa, joita ei yksityisellä hoideta. Kerran useampi vuosi sitten minulla oli yksi kansanedustaja potilaana päivystyksessä. Silloinkin oli jo usein ruuhkaista ja ennen häntä sattui lauantaina illasta olemaan 12 tunnin jono. Sain kuulla aikamoista avautumista, jopa sen klassisen "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -fraasin. Mutta en päästänyt jonon ohi, hän sai tutkimukset ja hoidon omalla vuorollaan.

Vierailija
5/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnassa on oma työterveyshoitaja, mutta ei taida kuitenkaan omaa lääkäriä olla. Paitsi onhan siellä edustajien joukossa heitäkin. 

Julkista liikennettä osa edustajista käyttää, osa menee taksilla joka paikkaan lyhyetkin matkat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi