Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINUN MIELIPIDE? Pitäisikö päiväkodit ja leikkokodeista PAKKOSIIRTÄÄ hoitajia päivystyksiin?

Vierailija
15.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009268319.html

Mielestäni tässä olisi eduskunnan hyvä tehdä laki aloite, jolla turvataan päivystysten pysyminen auki. Kokoomus ehdotti jo aikaisemmin pakkolakeja silloin, kun oli hoitajien lakkoilut. Virkavalta siis kävisi hoitajan hakemassa vaikka kotoa töihin.

Jos lapsia hankkii niin voi ihan itse kustantaa yksityisen hoidon niille, jos ei itse kotona hoida. Kukaan ei ole pakottanut lapsia hankkimaan!

Päivystys sen sijaan on kaikille kansalaisille pakollinen paikka joskus.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea, koska sairaanhoitaja, lastenhoitaja ja hevosenhoitajahan ovat käytännössä samoja ammatteja. Suljetaan tallit samantien ja lähetetään 12-vuotiaat heppahoitajat sairaaloihin. 

Vierailija
2/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se olisi mahddollisa? Eihän päiväkodeissa ole sairaanhoitajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut pitäisi pistää pakkohoitoon.

Vierailija
4/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla voidaan lähettää taksikuskitkin päivystykseen töihin. Yhtä paljon sairaanhoidon osaamista löytyy kuin joltain varhaiskasvatuksen maisterilta päiväkodissa.

Vierailija
5/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possessiivisuffiksi, kiitos.

Vierailija
6/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä sä höpötät?? Mene sinä sinne päivystykseen töihin, jos kerran sinne noin vaan mennään, viis mistään esim. koulutuksista. Hölmö.

Vierailija
7/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millä alalla ap on? Sit keksin siihen mille alalle sut vois pakottaa, kunhan ensin sanot alasi, kiitos.

Vierailija
8/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ne lastenhoitajat sitten mielestäsi ovat päteviä tekemään päivystyksessä?

Vierailija
9/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan joka osaa oman kotinsakkin siivota, osaa tulla sairaalaan poistamaan mikrobit, norot sun muut sairastumatta itse ja ei aiheuta seuraavalle potilaalle vaaraa. Niinhän jotkut luulee, et sairaalassakin vaan pyyhitään pölyjä. Tervetuloa!!

Vierailija
10/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne päiväkotien hoitajat oo koulutettu sinne sairaanhoidon puolelle vaan lapsiin.

Vierailija
11/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän voisi vaikka loton arvonnan yhteyteen lisätä, että ohjelmaan päätteeksi arvotaan minne mikäkin ammattiryhmä pakotetaan tiukkoina aikoina. Mä mieluusti näkisin vaikka jonkun Juhana Vartiaisen puuskuttamassa lumista mäkeä ylös fillarilla postilaukkujen kanssa.

Vierailija
12/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni: haluaisin ymmärrettävämmässä muodossa olevan kysymyksen. 🤪

Vierailija
13/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkka petelius vihreistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ne lastenhoitajat sitten mielestäsi ovat päteviä tekemään päivystyksessä?

Voishan ne vaihtaa vaippoja ja  syöttää kauravelliä leikin ohella minulle päivystyksessä kun kiikarit on pudonnut varpailleni ponkatessani haarahaukkoja  vaasankadulla ja näin emma karin tussun lattebaarin pöydässä haarat levällään. Pitääkö TAAS pyydellä anteeksi näkemääni?

ap

Ettekö te ymmärrä se on vihreääsiirtymää.

Vierailija
14/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin lastenhoitajana hermostuttaisi mennä töihin päivystykseen. Saisinko edes päivän pikakoulutuksen?

Vierailija
15/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoitajat hoitaa lapsia, niin muut voi keskittyä hoitamaan aikuisia. Ap

Vierailija
16/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuja on jatkossa vähemmän.  Kapasiteettiä siis voisi löytää.

Vierailija
17/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkka petelius vihreistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan ne vaihtaa vaippoja ja  syöttää kauravelliä leikin ohella minulle päivystyksessä kun kiikarit on pudonnut varpailleni ponkatessani haarahaukkoja  vaasankadulla ja näin emma karin tussun lattebaarin pöydässä haarat levällään. Pitääkö TAAS pyydellä anteeksi näkemääni?

ap

:D:D:D saat kohta tappo syytteen!

Vierailija
18/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO PAKOLLA VAAN KAIKKI TAAS! SAATANA ALKAA LOPPUA KÄRSIVÄLLISYYS, JOS SITÄ VIELÄ OLISI RIPAUSTAKAAN JÄLJELLÄ. HAISTAKAA NYT OIKEIN HAISEVA LANTAKASA.

Vierailija
19/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodin lastenhoitajana hermostuttaisi mennä töihin päivystykseen. Saisinko edes päivän pikakoulutuksen?

Eikä mitään, maalaisjärjellä pärjää :D!

Vierailija
20/26 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap haluaa, että päiväkodin täti hoitaa ap:n sairauksia, niin hakeudu suoraan päiväkotiin hakemaan hoitosi, äläkä mene tukkimaan sitä päivystystä. Minä haluan, että minua hoitaa ammattilaiset, jotka on koulutettu työhönsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän