Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajien arvostus: II-laadun siemennäkkileipä

Vierailija
15.12.2022 |

Tärisen raivosta. Joo ajatus on tärkein ja eihän lahjaa ole edes pakko antaa, mutta tuossa halutaan oikein näpäyttää, että II-laadun leipää hoitajille. Haluaisin tietää mitä lääkärit saivat.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b2b8ded7-18ae-4412-a1ac-d931a68250cb

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali. V t un hoitajat ei muuta osaa kun valittaa!! Vaihtakaa alaa jos on kaikki noin paskaa!!!

Niinhän ne on vaihtanutkin ja vaihtaa edelleen. Siitäkin rutistaan kun ei pääse päivystykseen kun on hoitajapula. Yrittäkää nyt päättää, onko hyvä ettei ole hoitajia vai että on.

Vierailija
42/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa harmaassa kassissa lukee, siis se keskimmäinen sana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat on kyllä niin itsekeskeisiä oman navan tapittajia. Jos kaupunki antaa kaikille saman lahjan se nähdään silti jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena. Omassa asenteessa voisi olla vähän teillä parannettavaa

Vierailija
44/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tärisee raivosta. Onhan myös jäätävän järkyttynyt. Yritä nyt olla hajoamatta joka asiaan.

Vierailija
45/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tärisee raivosta. Onhan myös jäätävän järkyttynyt. Yritä nyt olla hajoamatta joka asiaan. Miten hoitajien liepeille aina ryhmittyykin näitä poikkeusyksilöitä, joille mahdollinen on niin raskasta elämässä? Taitaa tietynlainen porukka kerätä ympärilleen tietynlaista porukkaa.

Vierailija
46/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkelin mukaan lahja oli sama kaikille kaupungin työntekijöille.

Ainoastaan hoitajat valittavat ja tärisevät raivosta. Ei yllätä.

Monessa paikassa ei jaeta mitään joululahjoja ja se on ihan ok. Itse en kehtaisi valittaa hyvästä siemennäkkäristä vaikka siinä olisikin väärä lappu.

Onko todella väärin näiden vuosien jälkeen, koronan, työtaisteluiden ja pakkolain myötä? Vittuilua tämä on isolla V:llä.

Juurihan saitte järjettömät palkankorotukset, pitäisikö joululahjankin olla jotain timantteja jotta olisitte tyytyväisiä. Mistä rahat siihenkin?

Lahjasta valittaminen on huonoa käytöstä, sillä sipuli.

Mitään palkankorotuksia ei saatu! Eikö se ole jo jokaiselle tullut selväksi? Kakkoslaadun antaminen lahjaksi on kyllä aika selkeästi piikittelyä ja osoitus arvostuksen puutteesta. Sinällään sitä kakkoslaatua voia aivan hyvin itse ostaa ja syödä, mutta eihän se nyt ole sopivaa antaa lahjaksi! Mieluummin ei lahjaa ollenkaan, kun sellainen lahja joka viestii saajalleen että tämä on vain kakkoslaadun arvoinen. No minua tämä ei koske, koska olin itse HUS:ssa hoitajana, eikä siellä ole tapana lahjoja jaella. Tästä joulusta en tiedä, koska irtisanouduin heti, kun kävi selväksi että palkankorotukset oli puhdas huijaus.

Vierailija
47/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään mediassa, kun päivystykset ruuhkautuvat, vanhuksille ei riitä hoitajia yms. Arvostus on tullut selväksi. Kuka paska- alalle enää haluaa kouluttautua?

Vierailija
48/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain hoitajat valittavat.

Vasta saivat massiiviset palkankorotukset jotka sidottiin vielä muiden alojen korotuksiin mikä tarkoittaa sitä, ettei duunareille voi nostaa palkkaa juurikaan, vaikka inflaatio on tuhonnut jo heidän taloutensa.

Vierailija
49/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa harmaassa kassissa lukee, siis se keskimmäinen sana?

Uudistuminen.

Välittäminen Uudistuminen Tuloksellisus.

Vierailija
50/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa paikassa ei jaeta mitään joululahjoja ja se on ihan ok. Itse en kehtaisi valittaa hyvästä siemennäkkäristä vaikka siinä olisikin väärä lappu.

Onko todella väärin näiden vuosien jälkeen, koronan, työtaisteluiden ja pakkolain myötä? Vittuilua tämä on isolla V:llä.

Juurihan saitte järjettömät palkankorotukset, pitäisikö joululahjankin olla jotain timantteja jotta olisitte tyytyväisiä. Mistä rahat siihenkin?

Mitään palkankorotuksia ei saatu! Eikö se ole jo jokaiselle tullut selväksi? Kakkoslaadun antaminen lahjaksi on kyllä aika selkeästi piikittelyä ja osoitus arvostuksen puutteesta. Sinällään sitä kakkoslaatua voia aivan hyvin itse ostaa ja syödä, mutta eihän se nyt ole sopivaa antaa lahjaksi! Mieluummin ei lahjaa ollenkaan, kun sellainen lahja joka viestii saajalleen että tämä on vain kakkoslaadun arvoinen. No minua tämä ei koske, koska olin itse HUS:ssa hoitajana, eikä siellä ole tapana lahjoja jaella. Tästä joulusta en tiedä, koska irtisanouduin heti, kun kävi selväksi että palkankorotukset oli puhdas huijaus.

Ykköslaatua oli tilattu ja leipomon virheestä laatutarra oli väärä! Eikö mene jakeluun!

Vierailija
51/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kakkoslaadun jakaminen kertoo työnantajan asenteesta ja arvostuksesta  työntekijöitä kohtaan tarpeeksi, jopa liikaa.

Noinkin voi sanoa haistakaa v***u.

Vierailija
52/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykköslaatua oli tilattu ja leipomon virheestä laatutarra oli väärä! Eikö mene jakeluun!

Seliseliseliseli. Lopeta jo.

Vierailija
53/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä kassissa oli muutakin kuin näkkäriä? Tuli taas otsikosta kuva,että kakkoslaadun näkkäripaketin vaan saaneet :D se pelästään naurattais

Vierailija
54/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä järjettömät korotukset? Eikö tämä puitu jo läpi, että hoitajia huijattiin?

Saitte valtavat korotukset, vaikka kuinka vänisisit vastaan. Ja sopimuksella estätte vielä esim. duunareita saamasta edes kohtuullista korotusta, koska sidoitte sopimuksen meidänkin mahdollisiin palkankorotuksiin. Hintojen kallistuminen on jo syönyt puskurit eikä minkäänlaista palkankorotusta ole tullut eikä ehkä tulekaan, kiitos hoitajien. Ei näe tämä duunari enää seuraavaa joulua.

-eri

Vierailija
55/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa kakkosta jouluksi!

Vierailija
56/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUS itsetulostettavat kiitoskortit hoitajille

Banaani, kun jääät tekemään ylimääräisen vuoron

Tässäpä nähdään mikä on hoitajien arvostus

P A S K A

Minulta ainakin on loppunut hoitajien arvostus täysin heidän viime vuosien toimintansa takia. Ihan saavat itseänsä syyttää. Ennen arvostin kyseistä työtä tekeviä todella paljon.

Vierailija
57/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali. V t un hoitajat ei muuta osaa kun valittaa!! Vaihtakaa alaa jos on kaikki noin paskaa!!!

Niinhän me tehdäänkin koko ajan! Ap:llakin alkavat uuden alan opinnot ensi vuotta. Luojalle kiitos siitä!

Ap

Vinkkinä: muilla aloilla ei ole 100 % työllisyyttä, jossa ainoa edellytys on jonkin tutkintopaperin saaminen. Muualla työpaikoista kilpaillaan ja raivotärinää näkkäristä saava hakija on sijalla 666.....

Vierailija
58/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt kukaan hoitaja ole vielä sitä näkkäripakettiaan avannut ja katsonut onko I- vai II-laatua? Loppuisi tämä kitinä.

Vierailija
59/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä kassissa oli muutakin kuin näkkäriä? Tuli taas otsikosta kuva,että kakkoslaadun näkkäripaketin vaan saaneet :D se pelästään naurattais

lisään,että itsellä tulisi syötyä näkkärikin,mutta pelkästään näkkäripaketin saaminen ainoastaan huvittaisi ja ihmetyttäisi lahjavalinta :D en olisi hirveän vihainen,olisinhan kuitenkin saanut palkan työstäni taas koko vuoden...olen joskus saanut määräaikaisesta työstä suklaalevyn,tuli syötyä,eikä jäänyt suru,muistettiin kuitenkin jotenkin...olen saanut myös kunnon lahjakassin joltain työnantajalta

Vierailija
60/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUS itsetulostettavat kiitoskortit hoitajille

Banaani, kun jääät tekemään ylimääräisen vuoron

Tässäpä nähdään mikä on hoitajien arvostus

P A S K A

Minulta ainakin on loppunut hoitajien arvostus täysin heidän viime vuosien toimintansa takia. Ihan saavat itseänsä syyttää. Ennen arvostin kyseistä työtä tekeviä todella paljon.

Ei mitään vaikutusta sun arvostuksella tai sen puutteella.