Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun monet aina valittavat joulusuklaasta, kun sitä tulee liikaa, niin mistä te sitä oikein saatte?

Vierailija
15.12.2022 |

Itse saan ehkä 1-2 rasiaa. Yleensä vanhemmilta tai appivanhemmilla. En muilta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat itse? Eivät hillitse itseään kauppareissulla?

Vierailija
2/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, samaa olen miettinyt. Se 1-2 rasiaa tulee. Olisin kyllä pettynyt jos tulisi vähemmän.

Sitä paitsi mitä se haittaa jos tulee useampi, ei niitä ole pakko kerralla syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna en saanut yhrään. Oli ihan kamalaa olla joulunpyhät ilman joulusuklaata. Tänä vuonna ostan itse itselleni.

Vierailija
4/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa niitä. Se lähtee erikseen jouluaattona joulusuklaa kierrokselle, kun niitä saa halvalla.

No, mä en valita. Onhan se kiva, että suklaata löytyy vielä pitkään keväälläkin. :)

Vierailija
5/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan rasian annan sen seuraavalle joululahjojen tuojalle mukaan. näin toimien voi jäädä se yksi rasia max. itselle.

Vierailija
6/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta, isovanhemmilta, sisaruksilta, naapureilta ja töistä.

Vierailija
7/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri saa kymmeniä suklaarasioita yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta. Hän ei itse ole koskaan ollut niin perso makeelle. Yksi konvehtirasia riittää.

Moni yrittänyt kyllä vinkata, että se suklaa säilyy pidempäänkin, että tullaan sitten lomilla hakemaan. Ei kuulemma halua säilöä kotiinsa turhaa tavaraa ja heittää ne sitten joulun jälkeen roskiin. :(

Vierailija
8/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri saa kymmeniä suklaarasioita yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta. Hän ei itse ole koskaan ollut niin perso makeelle. Yksi konvehtirasia riittää.

Moni yrittänyt kyllä vinkata, että se suklaa säilyy pidempäänkin, että tullaan sitten lomilla hakemaan. Ei kuulemma halua säilöä kotiinsa turhaa tavaraa ja heittää ne sitten joulun jälkeen roskiin. :(

Aikamoinen idiootti sun kaveri sitten. Avaamattomat rasiat voisi lahjoittaa vaikka minne.