Kun monet aina valittavat joulusuklaasta, kun sitä tulee liikaa, niin mistä te sitä oikein saatte?
Itse saan ehkä 1-2 rasiaa. Yleensä vanhemmilta tai appivanhemmilla. En muilta.
Kommentit (8)
Totta, samaa olen miettinyt. Se 1-2 rasiaa tulee. Olisin kyllä pettynyt jos tulisi vähemmän.
Sitä paitsi mitä se haittaa jos tulee useampi, ei niitä ole pakko kerralla syödä.
Viime jouluna en saanut yhrään. Oli ihan kamalaa olla joulunpyhät ilman joulusuklaata. Tänä vuonna ostan itse itselleni.
Mun mies ostaa niitä. Se lähtee erikseen jouluaattona joulusuklaa kierrokselle, kun niitä saa halvalla.
No, mä en valita. Onhan se kiva, että suklaata löytyy vielä pitkään keväälläkin. :)
Kun saan rasian annan sen seuraavalle joululahjojen tuojalle mukaan. näin toimien voi jäädä se yksi rasia max. itselle.
Vanhemmilta, isovanhemmilta, sisaruksilta, naapureilta ja töistä.
Kaveri saa kymmeniä suklaarasioita yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta. Hän ei itse ole koskaan ollut niin perso makeelle. Yksi konvehtirasia riittää.
Moni yrittänyt kyllä vinkata, että se suklaa säilyy pidempäänkin, että tullaan sitten lomilla hakemaan. Ei kuulemma halua säilöä kotiinsa turhaa tavaraa ja heittää ne sitten joulun jälkeen roskiin. :(
Vierailija kirjoitti:
Kaveri saa kymmeniä suklaarasioita yhteistyökumppaneilta ja asiakkailta. Hän ei itse ole koskaan ollut niin perso makeelle. Yksi konvehtirasia riittää.
Moni yrittänyt kyllä vinkata, että se suklaa säilyy pidempäänkin, että tullaan sitten lomilla hakemaan. Ei kuulemma halua säilöä kotiinsa turhaa tavaraa ja heittää ne sitten joulun jälkeen roskiin. :(
Aikamoinen idiootti sun kaveri sitten. Avaamattomat rasiat voisi lahjoittaa vaikka minne.
Ostavat itse? Eivät hillitse itseään kauppareissulla?