Ihon kanssa ongelmia
Mitä tuotteita voisit suositella iholle, joka on tosi kuiva ja hilseilevä? Minulla ei ole ikinä ennen ollut iho tälläisessä kunnossa talvella, joten olen aika hämilläni tästä muutoksesta. Tuntuu ettei mikään tuote auta ja iho imee kaiken rasvan ihan minuuteissa ja iho alkaa hilseilemään ja kirvelemään vielä enemmän. Minulla on myös alkanut tulemaan punaisia ihottuma läikkiä kasvoihin, jotka kirvelet aivan samperisti ja rasvaaminen sattuu myös. Jostain syystä nämä läikät tulevat silmien alle lähinnä? Ei poskiin tai leukaan, vaan silmien alle? En käytä laseja, joten ei voi siitä johtua. Olen koittanut kaupan Niveaa( tämä yleensä auttaa aina kuivaan ihoon minulla todella hyvin) ja joitakin Lumenen seerumeja. Mutta tuntuu kuin kaataisi suolaa haavoihin. Budjettilla ei ole väliä, kunhan kipu lakkaisi. Vai pitäisikö varata suoraan aika ihotautilääkärille? Mitä mieltä olet?:(
Kommentit (24)
Taitaa monelle naiselle tulla yllästyksenä, että viimeistään 45 ikäisenä alkaa silmät ja iho kuivumaan. Normaalia.
45 on 45 , ei 35.
Vierailija kirjoitti:
Suihkuun joka päivä ja annat ihon pehmetä ja raavit hilseet pois. Sen jälkeen ihon täysi kuivaus, ja 3-4%:n vetyperoksidi liuos koko iholle, voi laimentaa vaikka 12%:n liuoksen vedellä, niin tulee halvaksi litran erissä. Sen jälkeen HTH kosteusvoidetta koko iholle, tämä on halpaa pumppupullossa, saa ostaa vaikka kcitymarketeista.
Minulle tuli tässä kesän loppupuolella atooppisen ihon pahentumisvaihe, jolloin iho oli huonossa kunnossa, ja keltaista eritettä tuli kun pyyhki vetyperoksidilla valkoiseen talouspaperiin, tämä on stafylokokki auereuksen eritettä. Lisäksi oli välillä horkka, kun pyyhki vetyperoksidilla: paljon mikrobeja kuoli ja päätyi verenkiertoon. Tilanne oli ohi muutamassa kuukaudessa, olin kyllä ihan moukaroitu välillä, mutta nyt iho taas hyvässä kunnossa.
Älkää menkö lääkärien ohjeiden mukaan, suihku+vetyperoksidi+ HTH ihovoide ihan parasta. Homma selviää muutamassa kuukaudessa, vaikka olisi pahakin pahentumisvaihe. Voi käyttää myös sinkkiä ja C-vitamiinia immuunipuolustuksen vahvistamiseen ja haavojen parantumiseen!
Täysin järjetöntä kehoittaa kuiva ihoista suihkuun joka päivä sillä se vesikin jo kuivattaa haurasta ihoa. Jos ei haise niin pitää välttää vesi jatkuvaa vesi pesuakin sillä se huuhtelee ihon luonnollista happokelmua pois altistaen ihon sairauksille. Liika pesu sairastuttaa ihmisiä nykyään kun ihon luonnollinen suoja pestään jatkuvasti pois.
Okeefersille ääni. Se toimii oikeasti.
Rasvat eivät ole huonoja vaan sokerin välttäminen. Katso sellaisia tuotteita missä ei ei ole yli 6 sokeri prosentti. Sokeri on se kaikkein pahin mitä kannattaa vältellä. Harvoin vain sitten sokerisia tuotteita herkutteluun.