Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulu/leikki DVD?

24.08.2008 |

Puolitoista vuotiaani on aivan hulluna Pikku Kakkoselta muutamaan kertaan tulleeseen Huvitutti-ohjelmaan. Sain niitä nauhoitettua kolme, kestoa kullakin vajaa 15 min. Tuntuu nyt liian vähältä kun niitä pitää pariin kertaan päivässä katsoa, leikkiä ja laulaa. Tietäisikö joku, olisiko jotain vastaavaa DVD:tä missä on kivoja lasten lauluja ja leikkejä?

Meidän kirjastosta olen bongannut vain karaokeja (ei käy).

Pelkkiä cd:eitä meillä on myös ja niidenkin mukaan laulellaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Noita samoja Satu Sopasen lauluja meilläkin laulellaan ja kuunnellaan. En tiedä dvd:stä, mutta levyltä löytyy tai oikeastaan Sopaselta on useampikin kirja, missä on nuotit, laulujen sanat & leikkiohjeet ja mukana seuraa vielä cd. Itse tutustuttiin näihin vauva/ taaperomuskareissa ja kesällä ostin itselle "Leikkitunti" kirjan. Meidän neiti jaksaa automatkatkin tän voimalla huomattavasti paremmin, ja tosiaan kirjassa on sanat & ohjeet että voi itse laulaa ja leikkiä mukana. Ja sovitukset on juuri samaa tyyliä kuin nuo Huvitutti -laulut, että on helppo laulaa mukana ja paljon on vanhoja tuttuja lastenlauluja. Laulut on mysö tosi "tarttuvia" eli meillä niitä lauleskelee sekä äiti että tytär :) Noita kirjoja on vissiin 3 tai 4 ja ihan kirjakaupasta löytyy. Vanhin taitaa olla "Satutunti", sitten on "Leikkitunti" ja "Lystitunti" ja uusin, jonka tyylistä ei ole tietoa onko sama kuin aiemmat, on "Taikapeitto".

t. Ope ja lauleskeleva neiti 1v 10kk

Vierailija
2/2 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kovasti toiveissa saada Huvitutit dvd:llä, mutta eipä taida olla YLE sitä vielä tehnyt. Äiti ja isikin jaksaisi paremmin katsella hyvin tehtyä Huvituttia kuin kamalaa TiTi-Nallea...

Pitäiskö laittaa oikein addressi ylelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla