Hei vähän erillainen tapaus, halusin jakaa ja nähdä mitä herättää ihmisissä?.
Mitä teille sanoisi tälläinen tapaus, että ilman seksiä melkein 11vuotta (2 kertaa välissä) mies, seurustelu suhteita muutamia ei onnistuneita, ennen nykyistä.
Tosiaan elänyt suurimman osan elämästä yksin, en etsinyt edes yhdenillan juttuja tuossa täysi-ikäisyydesttä 30vuotiaaksi asti.
Moni on vähän eritavalla minun ikäluokissa edennyt näissä asioissa missä itsellä vain vähän kokemusta (seurustelu/seksi). Moni minun ikäiseni on todellakin eri tavalla nuoruutensa hoitanut,
Mitä tai miten itse olet elämässäsi edennyt näissä asioissa, onko KOHTALON tovereita joilla vähän kokemusta?.
Ja ei en ole ruma tai muutakaan, minua on komeaksi sanonut jokainen kenen kanssa ollut vakavasti näitä 3 suhdetta vasta ja ikää jo 30 + jotain :).
Ei kai tuossa nyt ole mitään ihmeellistä. Jos ei ole osunut sellaista naista kohdalle, joka olisi halut ja tunteet herättänyt, niin ei vain ole. Toisille sellainen osuu aikaisemmin toisille myöhemmin ja joillekin ei koskaan.
En usko, että naista haittaisi yhtään, vaikka kertoisit rehellisesti tilanteen, jos kohtaat sellaisen joka sytyttää ja johonka voisit luottaa. Jatka vaan etsimistä, jostain löytyy oikea.
Ps. En ymmärtäisi tästä yhtään, jos en itse olisi nuorena kohdannut oikeaa. En ymmärtänyt silloin, enkä oikein sen jälkeenkään miksi muut naiset eivät ole sytyttäneet himoa ollenkaan. Teoriassa himoitsen naisia jatkuvasti ja fantasioinkin, mutta todellisuudessa tällaisten naisten seurassa ei haluta yhtään, eikä värähdä alapäässä. Vaimoa taasen haluan aina. Henkimaailman juttuja.