Pakko hakea postista paketti tänään
Lunta on kamalasti ja paketti melko suuri. Piti tulla läheiseen automaattiin mutta ei...ei edes autoa käytössä. Ikinä en enää tilaa mitään netin kautta iun ei saa sinne minne on halunnut.
Kommentit (6)
Joo itse tilasin hanskoja...Tulivat kaikki eri paketissa ja eri toimipisteisiin...Toinen tilaus tuli sentään oikeaan paikkaan,mutta hups puolet tavaroista jäi tulematta kun oli loppu...Automaattiin en tilaa enää kyllä,kerran on vissiin mennyt sinne minne piti.Toimipaikka on turvallisempi (menee yleensä sinne)...Ongelma vaan niiden huonot sijainnit,mutta voi sentään valita vähemmän huonon.
Joo ei uskalla tilata nyt täälläkään. Automaatteihin ei koskaan mahdu, nyt on jossain pikkuliikkeessä asiamieskin, mutta paketteja kuuluu menevän toiselle paikkakunnalle. Pitäisi lähteä jotain pikkuteitä joku 100 km kiekka hakemaan?
Saahan sitä valita juu, mutta jos ei sinne mahdu niin sitten viedään muualle ja meillä se muualle on tällä hetkellä joku väliaikainen noutopiste teollisuusalueella kaukana kaikesta, bussitkaan ei siinä vieressä pysähdy. Tosi hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei uskalla tilata nyt täälläkään. Automaatteihin ei koskaan mahdu, nyt on jossain pikkuliikkeessä asiamieskin, mutta paketteja kuuluu menevän toiselle paikkakunnalle. Pitäisi lähteä jotain pikkuteitä joku 100 km kiekka hakemaan?
Mulla meni joskus paketti 50km päähän toiselle paikkakunnalle, ilmoitin chatissa ja samana päivänä laitettiin menemään eteenpäin oikeaan paikkaan. Ei kenenkään tarvitse pakettia 100km päästä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni joskus paketti 50km päähän toiselle paikkakunnalle, ilmoitin chatissa ja samana päivänä laitettiin menemään eteenpäin oikeaan paikkaan. Ei kenenkään tarvitse pakettia 100km päästä hakea.
Enpä tiedä toimiiko aina noinkaan, täällä on nyt mennyt fb:n mukaan paljon, ja sieltä kai ne on joutuneet hakemaan.
Itsellä ei autoa, joten noutamatta jäisi.
Tuota kääntöä muuten joskus pyysin läheiselle tilaamani paketin kohdalla, kun oli väärä kaupunginosa. Pari kertaa ne yrittivät, mutta meni aina takaisin samaan paikkaan, ja postin aspa nosti lopulta kädet pystyyn, että eipä auta kuin hakea sieltä mihin meni.
Odotan uutta läppäriä joka tilasin tiistaina. Pitäsi tulla perille 1-3 päivässä ne lupasi. Posti on täällä. 2 kilsan päässä s marketissa. Onneksi pyörätiet on aurattu. Eikö saa valita minne ppaketti tulee kun tilaa jotain. Mulla oli ainakin sellainen valinta.