Mitä mieltä aikuisesta ihmisestä, joka ei puhu mitään kuin kysyttäessä
Kommentit (27)
Sori, luin vahingossa "ettei vastaa kysyttäessä mitään", vastasin sen mukaan. Otsikko olikin "ei vastaa kuin kysyttäessä".
Ärsyttää semmoiset turhan jaarittelijat ja ensinnäkin oon tottunut että kun nää ihmiset kysyy sulta jotain nii heti keskeyttää tai kommentoi asiaan jotenki typerästi. Rasittavaa olla sellasen Kaa joka vääntää paskansa väristäkin jotai puhuttavaa
Mulle tullaan avautumaan ja kyselemään joistain aiheista. Kun en tiedä mistä puhutaan kysyn selventävän kysymyksen. Sen jälkeen hiljaisuus, joskus vähän tuijotusta ja poistuminen paikalta vihaisena.
Ovat aivan yhtä rasittavia kuin kälättäjät. Meillä töissä tehdään osin pari työtä ja kälättäjä kälättää jossain. Tuppisuu häipyy johonkin sanomatta mitään.
Kumpaakin saa odottaa teenkö tässä välissä toisen työn yksin vai odotanko. Onneksi suurin osa osaa avata suunsa normaalisti ja kertoa että menen nyt sinne ja sitten voidaan tehdä se ja itsekin tietää että voi sillä aikaa tehdä tuon tai mennä valmistelemaan yhdessä tehtävää ja työt luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen. Ei vaan jaksa kiinnostaa tai hetkauttaa enää mikään.
Ihan sama minullakin. Uusia työntekijöitä tulee ja minua ei kiinnosta yhtään edes tutustua niihin, saatikka sitten että alkaisin heille jotain omasta elämästäni kertomaan. Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa.
Mä olin ennen sellanen suupaltti kuka oli aina äänessä ja sellanen porukan hauskuuttaja, sit sairastuin masennukseen ja muutenkin aloin näkemään tätä maailmaa vähän eri näkökulmasta kuin ennen niin multa vaan jäi se turha askanjauhaminen kokonaan, mä en koe sitä enää kiinnostavana ollenkaan puhua jostain ihan turhista jutuista... Jos joku haluaa munkaa keskustelua aikaseks, sen keskustelun on oltava enemmän jotain pohtivaa tms, oikeesti järkevää.
Oon vielä nuori mies.
Arvaa vaan, miten rasittava sinä olet ollut tuon toisen mielestä.