Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle

Ei joulua
14.12.2022 |

Että sinä teet kaikki jouluvalmistelut, hommaat ruuat ja teet niitä koska minä tehnyt monena vuotena etkä ole auttanut. Jo mies ei tee niin ei tule joulua. Ei ole tehnyt vielä mitään ja jos ei tee niin lähden vanhempieni luokse yksin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa miehelle tulla mukava joulu kun häivyt ja jätät hänet rauhaan.

Vierailija
2/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen höpinää koko joulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei useinkaan tee mitään. Siksi mies saa nyt tehdä kaiken.

Vierailija
4/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kinkun ja paistan sen. Kai sekin jotain on. Laatikot minä tilaan enoni vaimolta koska kaupan maksa ja lanttulaatikot ei ole hyviä.

Vierailija
5/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, olenkin ollut lopen kyllästynyt siihen kaikkeen turhaan hössötykseen. Oletko sen kaiken tohinan keskellä vaimo rakas edes huomannut, että olen syönyt siitä kaikesta vain kinkkua ja juonut pari olutta? 

Vierailija
6/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, olenkin ollut lopen kyllästynyt siihen kaikkeen turhaan hössötykseen. Oletko sen kaiken tohinan keskellä vaimo rakas edes huomannut, että olen syönyt siitä kaikesta vain kinkkua ja juonut pari olutta? 

Kinkku on tilattu ja kaljat on jo kellarissa. Ö luokan joulusta tulee A luokan joulu jos muija vielä lähtee vanhemmilleen. 

Vierailija
7/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta olen sinulle sanonut, että vähempikin riittää? Jos haluat tietynlaisen joulun niin hoida. 

Vierailija
8/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta olen sinulle sanonut, että vähempikin riittää? Jos haluat tietynlaisen joulun niin hoida. 

Meilläkin mies aina sanoo, miten vähempikin riittäisi. Kuitenkin sitten aattona kyselee ruokapöydässä onko sitä tai tätä (ei ole). Kiukuttelee myös siitä, etten osta hänelle lahjoja. Meillä siis vietetään hyvin perussetillä joulua. Lapselle ostan lahjoja ja pöydässä on omia herkkujani (pöytään saa toki muut tuoda ihan vapaasti mitä haluaa, eipä ole koskaan mitään tuonut). Ei siivota hulluna, eikä muutenkaan häsätä. Koita tässä nyt sitten olla mieliksi.

Vierailija
9/9 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan ryyppäätte kun lapsia on perheessa vieraita tulisi mutta mitään ette halua tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan