Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen nautinto tissipanossa?

Vierailija
13.12.2022 |

Kertokaas naiset mitä nautintoa saatte tissipanossa? Tuleeko nautinto siitä että näkee kuin mies nauttii? Vai onko se ihan ajanhukkaa? Vaimoni kanssa harrastetaan sitä aina silloin tällöin sillä itse pidän siitä paljon. On todella kiihottavaa nähdä kuin kalu liikkuu pehmeiden rintojen välissä ja lopulta spermat roiskuvat rinnoille. Mutta mikä on naisen nautinto siinä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites itse nauttisit, jos sormetat naisellesi ison orgasmin, ja se olis siinä? Riittäskö sulle...

se vois olla ihan kivaa, jos tiedossa olis itsellekkin se iso O.

Vierailija
2/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites itse nauttisit, jos sormetat naisellesi ison orgasmin, ja se olis siinä? Riittäskö sulle.

Kyllä se monesti on riittänyt.

En ole niin omaan napaan tuijottaja.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites itse nauttisit, jos sormetat naisellesi ison orgasmin, ja se olis siinä? Riittäskö sulle.

Kyllä se monesti on riittänyt.

En ole niin omaan napaan tuijottaja.

M49

Minäkin rakastelen vain sellaisten naisten kanssa, joille haluan nautintoa. Onko naisten saatava seksikin tasa-arvokysymykseksi ja vaihtokaupaksi?

Vierailija
4/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään naisellani ei ole ollut niin isoja lolloja että olisin saanut litsattua makkarani niiden väliin. Ja mielestäni heillä ihan tarpeeksi isot. Hmmm...

Vierailija
5/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkääs nyt, kai nyt nainekin saa toivoa orgasmia!

Eihänmonet miehet nimittäin eväänsä heilauta, kunomansasaanet. Ihan naimisissakin olevat miehet.

Vierailija
6/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihänmonet miehet nimittäin eväänsä heilauta, kunomansasaanet. Ihan naimisissakin olevat miehet.

Joomäe nainakaa nheilautaku nolensaanut.

Vierailija
7/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pätaa stune tkaikkimiehet, naim isissak inolevat.

Vierailija
8/13 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiseni ainakin nauttii tissipanosta. Sillä on niin kiimainen katse silmissään kun leikkii kalullani öljytyillä tisseillään. Ei se mitään orkkua saa, mutta mä saan.

Vierailija
9/13 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naiseni ainakin nauttii tissipanosta. Sillä on niin kiimainen katse silmissään kun leikkii kalullani öljytyillä tisseillään. Ei se mitään orkkua saa, mutta mä saan.

Täältä sivusta tarttee nyt kyllä kysyä, että mistä nuo alapeukut?

Miten tässä loukataan ketään?

Missä käytetään epäsopivaa kieltä?

Missä alistetaan jotain sukupuolta?

Onko kyseessä jokin ongelma, jos vain mies saa orkun tissipanossa?

Onko kyseessä vain pienitissiset henkilöt, joilta tissipanot ei onnistu?

Onko kyseessä ns. vaniljasekstaajat?

Kertokaa nyt joku, mistä tässä oikein on kyse?

Vierailija
10/13 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on nyt tätä samaa jauhantaa, kun joidenkin mielestä seksin tasapuolisuus tarkoittaa sitä että kaikki, mitä tehdään, pitää olla sellaists joka stimuloi molempien elimiä. Eihän nyt joku käsihoito tai sormetus tai vaikka dildon/vibraattorin käyttö stimuloi fyysisesti sitä toisen elimiin tekevää sen enempää kuin tissien väliin paneminen naista, mutta silti ne ovat ihan yleisiä akteja. Mutta ainakin minä kiihotun kovasti siitä että puolisoni kiihottuu ja laukeaa minun käsittelyssäni, vaikka oma kullini ei mitään stimulointia samala saisikaan. Ja ihan samaan tapaan ainakin minun puolisoni nauttii siitä että panen häntä joskus tissien väliin ja laukeankin sinne, kun minä saan siitä tyydytystä. Lähes joka seksikerta kuitenkin molemmat laukeavat, riippumatta siitä että mitä tehdään ja minne pannaan, vai pannaanko ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Tämähän on nyt tätä samaa jauhantaa, kun joidenkin mielestä seksin tasapuolisuus tarkoittaa sitä että kaikki, mitä tehdään, pitää olla sellaists joka stimuloi molempien elimiä. Eihän nyt joku käsihoito tai sormetus tai vaikka dildon/vibraattorin käyttö stimuloi fyysisesti sitä toisen elimiin tekevää sen enempää kuin tissien väliin paneminen naista, mutta silti ne ovat ihan yleisiä akteja. Mutta ainakin minä kiihotun kovasti siitä että puolisoni kiihottuu ja laukeaa minun käsittelyssäni, vaikka oma kullini ei mitään stimulointia samala saisikaan. Ja ihan samaan tapaan ainakin minun puolisoni nauttii siitä että panen häntä joskus tissien väliin ja laukeankin sinne, kun minä saan siitä tyydytystä. Lähes joka seksikerta kuitenkin molemmat laukeavat, riippumatta siitä että mitä tehdään ja minne pannaan, vai pannaanko ollenkaan.

Toisille on kyse antamisen ilosta. Tietynlaisille henkilöille tällainen ei tule kuuloonkaan. Tosin ei heillä kumppaneita olekaan.

Vierailija
12/13 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onhan se ollut, itselläkin jo pidempään, ajatuksissa aina mielessä:hissipano? En kiellä, etteikö se olisi monella muullakin. Onko se itselläni fetissi vai vielä jotain muutakin? En tiedä. En ole asiaan perehtynyt sen enempää kuin mitä nyt täältä otsikosta luin.

Ja harvemmin sitä ainakaan yksin siellä hississä tekee? Hyvähän se on miehellä olla mukana aina jotain kättäpidempää kun sinne hissiin sisälle astelee. Niin varmasti. Niin varmaan sinäkin tekisit kun hississä haluaisit?

Vierailija
13/13 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pani vaimoani tissien väliin, vaimo halusi nähdä sen juhlakunnossa, kaveri ei suostunut ilmaiseksi näyttämään. Neuvottelin molempia tyydyttävän sopimuksen, alkoholilla oli asian kanssa tekemistä.

M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi