Osa Helsingin pääväylistä täysin tukossa OSA HELSINGIN PÄÄVÄYLISTÄ TÄYSIN TUKOSSA
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009264010.html
Pelastuslaitos pyytää pysymään poissa teiltä
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli kotiin ja valitti sitä, että ihmiset ajoivat 15km tuntivauhdilla kehällä. Ei ollut kolareita. Että sellaisia järjen jättiläisiä 😂
Kehällä nimenomaan oli kolareita tänään. Näkyvyys olematon pöllyävän pakkaslumen takia joten ei järjen jättiläinen ole miehesikään etkä sinäkään kun naureskelette varovaisuudelle.
Putinin syy. Kas näin! Omat kädet pesty.
Hassua. Itse en huomannut mitään. Lähdin töistä klo 16.15 ja olin kotona 16.55, eli jopa tavallista nopeammin. Rettini kulkee Helsingin poikki länsi-espooseen. Eli keskustan läpi länsiväylälle ja siitä sitten kotia.
Siinä kerrostalon pihallakin voi vaikka lapioida portaiden edustan , ihan terapeuttista.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa sieltä pöndeltä Helsinkiin. Täällä on todella huono ajokeli ja tiet pehmeän ja syvän lumikerroksen peittämät, kun aurattavaa on muutakin, kuin se yksi pääkatu siellä Mäntsälälän keskustassa ja lunta on tullut entisen päälle tänäänkin jo yli 20 cm.
Mitä ihmettä? Naisena ajelin tänään kaksi kertaa lapsen muuttokuorman Turusta Viikkiin kitkarenkailla ja hyvin meni. Pitää ajaa kelin mukaan eikä hötkyillä!
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Itse en huomannut mitään. Lähdin töistä klo 16.15 ja olin kotona 16.55, eli jopa tavallista nopeammin. Rettini kulkee Helsingin poikki länsi-espooseen. Eli keskustan läpi länsiväylälle ja siitä sitten kotia.
Tuohon aikaan sakea lumisade oli jo loppunut. Näkyvyys hyvä.
Talvi yllätti suomalaiset. Vi..... avuttomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät kolapartioon!
Kyllä ne lumikolat jne. täytyy hommata ennen lumentuloa, ei niitä nyt enää saa mistään.
Kaupat täynnä lapioita ja lumikolia. Ainakin Helsingissä. Mitä oikein höpötät?
ONKO NE VÄYLÄT VIELÄ TÄYSIN TUKOSSA????APUA APUA HIRVEÄTÄ KAUHEATA NYT ARMEIJA APUUN, YDINPOMMI TAI JOTAIN ÄKKIÄ NYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vakavasti ottaen, näitä hysterialuontialoituksia tehtaileva tyyppi on mielestäni sairas.
Mihin ne kolatut lumet mahtuu, autojen päälle?