Näin juuri videon itsestäni ja näytän ihan kauhealta
Tätä oon jo pitkään pelännyt :( sanokaa että videokin vääristää ja lihottaa?
Kommentit (7)
Ajattele että se ei ole maailman tärkein asia. On muitakin rumia ihmisiä, eikä minulla Henk koht ole mitään negatiivisia ajatuksia heistä.
Saapahan olla rauhassa, rumat on yleensä näkymättömiä tässä maailmassa :)
Valokuva lihottaa 5 kgj ja video 10 kg
Sama. Mitä helkattia on tapahtunut ja miksi sama ei näy peilissä?! Mikä TÄTI siellä oikein?!?! Miks lehdessä sit sanotaan et me -85 ollaan nuoria/nuorehkoja?! Marinin kohdalla ainakin...
Mitä ihmettä on tapatunut. En tunne itseäni vanhaksi tantaksi. Vaikea hyväksyä tätä.
Mä en edes tunnistanut itseäni vaan vasta kun työkaverit pisti viestiä, että sä pääsit/jouduit meidän faceen niin tajusin, että ei saakeli..
Siinä tosiaan oli mun sijasta joku pyylevä ja keski-ikäinen lyllerö.
Ihmiset on usein liian kriittisiä sen suhteen miltä ne näyttää videoissa (tai muiden ottamissa valokuvissa joihin ne on tägätty : ) . Mielikuva itsestä kun on kuitenkin vähän erilainen kuin se mikä muiden kuvaamissa kuvissa näkyy. Peiliin pystyy katsomaan aina edullisesta kulmasta niin kuin ottamaan selfienkin, mutta toisten kuvaamat videot ja valokuvat näyttää karmean totuuden. :) Siihen on vaan totuttava.
Valotus vaikuttaa ainakin paljon siihen, kuinka hyvältä näyttää. Harva on tosi kirkkaassa, vaaleassa valossa edukseen. Ja tietysti myös kuvakulma.
Mulle videot ovat usein positiivisia yllätyksiä. Eilen kuvasin yhtä treeniliikettä ja videota katsoessani järkytyin, että näytänkö oikeasti niin hyvältä :D Sitten taas valokuvat ovat järestään aivan kamalia. Näytän ihan joltain muotopuolelta, jos kuvakulma on vähänkään väärä.
Näytän ihan hyvältä peilissä ja minuun kiinnittää huomiota aika hyvännäköisetkin miehet, niin olen ajatellut että en voi olla ihan hirveän ruma ja lihava. Valokuvissa epäonnistun lähes aina! Ap