Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karua asiaa: kysymys peräpukamista

11.11.2006 |

Löytyykö peräpukamien kanssa kärvistelijöitä? Minulla ovat moiset olleet vaivana jo vuosia, eikä ole löytynyt puhtia hankkiutua niistä eroon leikkauksella tai muuten. Nyt tietenkin on pelko, että raskauduttua ja raskauden toivottavasti jatkuessa pukamat äityvät aivan hirveiksi. Operoidaanko pukamia odottavilta naisilta?

Vertaistuesta kiittäen Vesikko, 6+6

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä siltä varalta jos löytyisi odottajia joilla on tästä " ihanuudesta" kokemuksia....

Vierailija
2/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole edes kysynyt noista operaatioista raskauden aikana, mutta pukamista olen tässä raskaudessa kärsinyt!!

Olen käyttänyt voidetta ja Microlaxia ja Levolacia, että vatsa toimisi kunnolla. Kannattaa sinun kyllä olla nyt jo alussa yhteydessä neuvolaan ja kysyä näistä. Itselläni vaiva tuli muutama viikko sitten ja onneksi on noilla lääkkeillä jo paljon parempi.

Ja juo tarpeeksi vettä!!! t. maituliini 37+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vaivan esikoista odottaessa ja silloin haluttiin kakkonen pienellä ikäerolla. Noi pukamat kun tuntuu uusivan aina viimeistään syynytyksessä joten päätin, että kakkosen synnyttyä vasta käyn poistattamassa. Itse olen kuulluut hirtättämisestä, eikä kuulemma ole kauhean mukava olla kumilenkit pyllyssä :(

Suosittelisin sinullekkin, poistatusta vasta synnytyksen jälkeen, koska ponnistusvaihe saattaa tuoda pukamia lisää.... Ja inhottava poistatus vaihe olisi siten taas edessä. Nyt olen pärjännyt rasvoilla ja eivät tosiaan vaivaa kokoaikaa. Joku suositteli hunajaa, tiedä häntä toimiiko??

Iloista odotusta sinulle peräpukamista huolimatta! :)

Onnipapunen rv 14+6 & " iivari" 1v2kk

Vierailija
4/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niitä " lahjana" esikoisen synnytyksen yhteydessä. Ei mikään mielyttävä " lahja" . Kävin jälkeenpäin lääkärissä ja lääkäri oli sitä mieltä että jos meillä on aikomus hankkia toinen lapsi niin sen jälkeen vasta on järkevää poistaa niitä. Saattaa tulla liisää niitä nyt toisen raskauden aikana tai viim. ponnistusvaiheessa.

Vierailija
5/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vertaistuesta. Pukamien pahenemista vaan odotellessa sitten.... :)

Vesikko 7+1