Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako vaan olla ostamatta lahjaa kummilapselle?

Vierailija
11.12.2022 |

Rahaa ei oikein ole ylimääräistä. Mieluummin käyttäisin oman lapsen lahjaan. Kummilapsi on 12v, emme enää pidä juuri yhteyttä. Vastaa yhdellä sanalla jos silläkään viesteihini kun olen yrittänyt kysyä kuulumisia. Vierailen heillä muutaman kerran vuodessa (sukulaisia), mutta lapsi ei jaksa olla kotona senkään aikaa vaan menee kaverille. Hän on valitettavasti ihan vieras minulle nykyään, vaikka pienempänä luulin luoneeni hyvän suhteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tai sitten ostat jotain ihan pientä kuten karkkia/suklaata muutamalla eurolla.

Vierailija
2/3 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa jos rahat loppu ne on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Minä lopetin lahjojen ostamisen kummilapselle kun lapsi täytti 5. Kukaan ei koskaan kiittänyt, aina lätkäistiin eteen joku lahjatoive jonka hinta oli vähintään 200 euroa ja kerran ehdotettiin jopa tilin avaamista, jonne "voisit sitten vaikka heittää joku 500 euroa vuosittain niin ei tarviis aina miettiä tavaroiden ostamista, eikö oliskin kätevää". Kummilahjat synttäripäivinä heiteltiin pitkin lattiaa ja roskikseen tai sitten niista maristiin ja haukuttiin halvaksi krääsäksi, vaikka olivat mielestäni ihan laatutavaraa tyyliin joku Plaston mopo 70 euroa jne. Enempään ei minulla ollut varaa, ei mun elämäntehtävä ole kummilasta rahoittaa, vaan pitää elättää omatkin lapset - ja tämä ihan hyvällä, kummilapsi sinänsä on söpö ja ihana. Silti en tajua, miten edes suostuin noin k-päisten ihmisten lapsen kummiksi, enkä ymmärrä missä kohtaa serkkuni eli lapsen äiti ja hyvä ystäväni muuttui tuollaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän