Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän saaminen toisi elämääni iloa

Vierailija
11.12.2022 |

Ja valoa kotiini. Tuntuu koko ajan että se asia puuttuu elämästä. Katson vain kuvia entisestä ihastuksesta (kasvoista). Pahalle tuntuu myös se että en saa ottaa mitään yhteyttä häneen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat alotuksesi perusteellaa aika ressukalta. Niin ei ny sinänsä ihme, että olet sinkku. Oletko myöskin ruma ja lihava? Vaikuttaa nekin negatiivisesti poikaystävän etsintään. Itsevarma ihminen ei kirjottaisi tämmöstä. Kauneus ja hyvä kunto taas tuo sitä itsevarmuutta. 

Vierailija
42/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän aloitukseen, jotenkin keinotekoinen. En tosin ymmärrä mitä joku hyötyy tällaisesta trollaamisesta, kai sitten jotain..

Ihan yleisellä tasolla sanon että elämän onnen hakeminen toisesta ihmisestä on ajanhaaskausta. Pilvilinnnoja jotka romahtaa hyvinkin äkkiä. Moni tosin tekee niin, ja pettyy kerta toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
44/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tähän aloitukseen, jotenkin keinotekoinen. En tosin ymmärrä mitä joku hyötyy tällaisesta trollaamisesta, kai sitten jotain..

Ihan yleisellä tasolla sanon että elämän onnen hakeminen toisesta ihmisestä on ajanhaaskausta. Pilvilinnnoja jotka romahtaa hyvinkin äkkiä. Moni tosin tekee niin, ja pettyy kerta toisensa jälkeen.

Tämä on minulle terapiaa koska en voi kertoa näitä asioita tutuille.

Vierailija
45/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat alotuksesi perusteellaa aika ressukalta. Niin ei ny sinänsä ihme, että olet sinkku. Oletko myöskin ruma ja lihava? Vaikuttaa nekin negatiivisesti poikaystävän etsintään. Itsevarma ihminen ei kirjottaisi tämmöstä. Kauneus ja hyvä kunto taas tuo sitä itsevarmuutta. 

En ole ruma mutta vähän ylipainoa tullut.

Vierailija
46/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/49 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin saada tyttöystävän mutta olen niin saakelin ruma etteu kukaan naine halua olla kanssani. Olen kyhyt ruma työtön jolla vinot hampaat ja olen lihavakin. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Ei kukaan halua näyttäytyä kanssani. Olen helvetin ruma ihminen.

Vierailija
48/49 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ätmi kirjoitti:

Minä haluaisin saada tyttöystävän mutta olen niin saakelin ruma etteu kukaan naine halua olla kanssani. Olen kyhyt ruma työtön jolla vinot hampaat ja olen lihavakin. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Ei kukaan halua näyttäytyä kanssani. Olen helvetin ruma ihminen.

Parisuhde ei ole automaattinen onni elämään. Monen elämän on pilannut juurikin parisuhde.

Vierailija
49/49 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele milloin olet saanut poikaystävän. Kun olette muutaman kerran tavanneet, kuukauden vai vuoden yhdessäolon jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän