Algerialaisen onnen löytänyt nainen vastailee kysymyksiin
Kommentit (24)
Älä nyt vaan kerro, että tapasit onnesi Helsingin rautatieasemalla. Jos näin on niin joku toinenkin naikkonen on saanut maistaa ehtaa algeeria.
joka hais tupakalta (yök) ja haki turvapaikkaa Suomesta, pyörii assalla, ettei vaan ois sama tyyppi?
Minulla on ollut marokkolainen mies jonka kanssa minulla on jo aikuinen poika.
Missä mies asuu, haluaisin tietää ihan tarkan maan. Oletteko suunnitteleet naimisiinmenoa?
Olen itsekin naimisissa algerialaisen kanssa ja olen todella onnellinen.
mihin uskontoon lapset kasvatetaan? Entä oletko valmis siihen, että mahdollinen poikalapsesi ympärileikattaisiin?
Itselläni on ulkomaalainen mies, muslimi, ei Algeriasta vaan vapaamielisemmästä maasta. Otin paljon selvää asioista etukäteen, asuin miehen kotimaassa 3 vuotta ennen naimisiin menoa, eikä mieheni ole uskontoaan harjoittava muslimi. Siitäkin huolimatta on tullut eteen monenlaisia ongelmakohtia, etenkin lasten kasvatuksessa. Ei tietenkään kannata maalata piruja seinille etukäteen, mutta järkeä kannattaa käyttää, eikä vaan uskoa että " me ollaan erilaisia, ei meille voi käydä mitään" . Kyllä voi.
Me olemme olleet yli 10 vuotta yhdessä, ja siltikin tulee eteen asioita joita en vielä mieheni kulttuurista tiennyt, ja se kulttuuri on luonnollisestikin iso osa miestäni, muokannut hänestä sen mikä hän on.
Onko hänellä Suomessa sukulaisia tai ystäviä? Jos on, niin mistä tiedät, ettei hän halua naimisiin kanssasi vain saadakseen oleskeluluvan Suomeen?
Lapsia aiomme hankkia melko pian, lapsista tulee muslimeja ja mahdollinen poikalapsi ympärileikataan. En näe siinä mitään ongelmaa, on vain hhygieenisempi vaihtoehto.
t. ap
Vierailija:
Onko hänellä Suomessa sukulaisia tai ystäviä? Jos on, niin mistä tiedät, ettei hän halua naimisiin kanssasi vain saadakseen oleskeluluvan Suomeen?
aiomme asua ensin Saksassa, sitten ehkä muutamme Englantiin tai Algeriaan. Olen 22-vuotias ja mies on hieman minua vanhempi.
t. ap
aion etsiä töitä ulkomailta, mutta tarkoitukseni olisi ensin hankkia ainakin yksi lapsi. Lasten kielistä ei ole vielä sen tarkemmin puhuttu varmaankin neljä kieltä olisi kiva eli suomi, arabia, ranska sekä englanti.
t. ap
Mieheni on algerialainen, joten joitakin eroja on suomalaisiin verrattuna.
t. ap