Olen yrittäjä, kannattaako mielummin ottaa henkilökohtainen sairasvakuutus vai yrittäjän joku vastaava?
Toiminimellä työskentelen, minulla ei ole työntekijöitä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjän vastuuvakuutus.
Mutta siis onko tämä sairasvakuutus? Itselleni haluan vakuutuksen siltä varalta jos sairastun, että voin käyttää yksityislääkärin palveluita jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään oikeasti korvaa mitään
Otin vakuutuksen. Parin kuukauden päästä todettiin syöpä. Ei korvannut mitään, koska siinä kolmen kuukauden karenssi.
Miksi kukaan nykypäivänä on toiminimiyrittäjänä? Ennen sen ymmärsi osakeyhtiön pääomavaatimusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nykypäivänä on toiminimiyrittäjänä? Ennen sen ymmärsi osakeyhtiön pääomavaatimusten takia.
Hmm. Työllistän vain itseni? Samalla alalla olevat toimivat yhtä lailla toiminimellä. T. Ap
Tänne kirjoittelee vaan laiskoja tukien varassa eläviä työttömiä. Yrittäminen on heille täysin vieras ajatus, kun ilmaiseksikin saa rahaa.
Yrittäjän vakuutuksen kai kalliimpia mutta voi vähentää verotuksessa?
Olisi kiva kuulla jonkun yrittäjän kokemuksista aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjän vastuuvakuutus.
Mutta siis onko tämä sairasvakuutus? Itselleni haluan vakuutuksen siltä varalta jos sairastun, että voin käyttää yksityislääkärin palveluita jne.
Sori, sekoitin oikeusturvavakuutukseen jonka vastuuvakuutus kattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusyhtiö voittaa aina. Lukekaa pienet printit!
Vierailija kirjoitti:
Perustele?
Minulla ei tällä hetkellä ole mitään vapaaehtoisia vakuutuksia, esim tapaturmavakuutusta. Korvaako henkilökohtainen sairasvakuutus jos työaikana sattuu jotain?