Miksi lopetit uskomisen salaliittoihin
Koronarokotesalaliittoihin, energian pitäminen tahallaan ylhäällä, länne kieroilut wef-suunnitelmat yms.
Itse lopetin kun tajusin kuinka idiootilta olin vaikuttanut ulospäin. Tajusin myös kuinka olin vaan ahdistuneena hakenut tällaisia asioita kuin salaliitot elämääni ja sen johdosta koin muka voivani paremmin.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Nämä salaliittoteoreetikot vain vaihtaa paikkaa siinä kohtaa jos heille esitetään liian vaikeita kysymyksiä.
Kuten edellä sano yksikin toteutunut salaliittoteoria koronasta?
Tilastot kertovat faktaa koronasta ja koronarokotteista:
YLE vuoden 2021 alussa: https://yle.fi/uutiset/3-11731896
"Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020"
Eli ilman koronarokotuksia koronalla ei ollut vaikutusta vuosikuolleisuuteen Suomessa 2020...
Sitten alkoivat koronarokotukset 2021 ja monessa paikassa uutisoitiin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuolleisuus-suomessa-korkeammalla-k…
Koronarokotusten myötä vuosikuolleisuus on siis selkeästi noussut muutoinhan kuolleiden määrän olisi pitänyt laskea merkittävästi koska 2020 ilman mitään rokotteita Koronalla ei ollut vaikutusta... näin sanoo tilasto... eli ainoastaan koronarokotteista on tilaston mukaan aiheutunut ongelmia... ;-) MOT
The_Purge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä salaliittoteoreetikot vain vaihtaa paikkaa siinä kohtaa jos heille esitetään liian vaikeita kysymyksiä.
Kuten edellä sano yksikin toteutunut salaliittoteoria koronasta?
Tilastot kertovat faktaa koronasta ja koronarokotteista:
YLE vuoden 2021 alussa: https://yle.fi/uutiset/3-11731896
"Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020"
Eli ilman koronarokotuksia koronalla ei ollut vaikutusta vuosikuolleisuuteen Suomessa 2020...
Sitten alkoivat koronarokotukset 2021 ja monessa paikassa uutisoitiin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuolleisuus-suomessa-korkeammalla-k…
Koronarokotusten myötä vuosikuolleisuus on siis selkeästi noussut muutoinhan kuolleiden määrän olisi pitänyt laskea merkittävästi koska 2020 ilman mitään rokotteita Koronalla ei ollut vaikutusta... näin sanoo tilasto... eli ainoastaan koronarokotteista on tilaston mukaan aiheutunut ongelmia... ;-) MOT
Vai olisko vaikuttanut kuitenkin että tauti muuttui??
Vierailija kirjoitti:
Edelleen puuttu se yksi salaliittoteoria joka olisi toteutunut tässä koronassa 🤦
Tää oli vasta harjoitus, nyt kun ne nakuttelevat EU:ssa sen uuden pandemialain, muistaakseni tällä viikolla, että WHO saa täyden kontrollin kaikesta, niin kohta alkaa joku "pandemia" ja sit se on menoa..
Salaliittoteorioista on helppo johtaa tämä:
Valtamedian väite on että Ukrainan sota ja inflaatio aiheuttivat sen että suomalaiset köyhtyvät katastrofaalisesti ja että pääsyy ei suinkaan ollut se että suuryritykset / keskusliikkeet tekevät nyt valtavasti voittoa ja hintoja ja katteita on nostettu häikäilemättä kaikkialla... kumpaa uskot? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen puuttu se yksi salaliittoteoria joka olisi toteutunut tässä koronassa 🤦
miten olisi vaikka se tilastointi juttu nyt ihan ensimmäisenä?
miten olis kaikkien pienyrityksien alasajo?
Mulla vähän toisin päin kuin ap:lla. Olin tosi sinisilmäinen ennen koronaa. Olen ihan aikuinen ihminen, mutta luulin, että Suomessa ei ole esim. propagandaa mediassa jne. Korona-aika avasi silmät totaalisesti, enkä aina tiedä, onko se hyväkään juttu. Ehkä olisi helpompi elää siinä hyväuskoisuudessa. Toisaalta taas vältyin esim. Täysin turhilta koronarokotteilta sen vuoksi, että huomasin, ettei kaikki ole aina niinkuin meille uskotellaan.
Toisaalta en voi uskoa, etteikö jokainen mediaa seuraava olisi huomannut propagandaa koronan suhteen. Myös sähkön hinta alkoi nousta jo viime syksynä, ilman että laukaustakaan oli ammuttu.
En myöskään ymmärrä, mitä salaliittoteoriaa WEF on. Se on olemassa ja jo ajat sitten ilmoittanut, mitä asioita ajaa ja ketkä porukkaan kuuluvat. Heidän ajamansa asiat ovat melko sairaita.
Ei se, että tajuaa vähän, missä mennään ja ketkä näistä hyötyvät tarkoita sitä, että haksahtaa jokaiseen salaliittoteoriaan.
Ei kaikkeen kannatakkaan sokeasti uskoa, mutta kyllähän sen nyt pässikin tajuaa, että jotain tässä on meneillään ollut muutaman vuoden. Vai uskotteko todella että kaikki K toimet esim oli tehty yleisellä logiikalla? koska mä koen olevani fiksu, ja musta niissä ei ollu mitään logiikkaa.
salaliittohörhöt on kuin uskovaiset. aina kriisien aikaan joillain pakka hajoaa ja selitystä haetaan mistä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän toisin päin kuin ap:lla. Olin tosi sinisilmäinen ennen koronaa. Olen ihan aikuinen ihminen, mutta luulin, että Suomessa ei ole esim. propagandaa mediassa jne. Korona-aika avasi silmät totaalisesti, enkä aina tiedä, onko se hyväkään juttu. Ehkä olisi helpompi elää siinä hyväuskoisuudessa. Toisaalta taas vältyin esim. Täysin turhilta koronarokotteilta sen vuoksi, että huomasin, ettei kaikki ole aina niinkuin meille uskotellaan.
Toisaalta en voi uskoa, etteikö jokainen mediaa seuraava olisi huomannut propagandaa koronan suhteen. Myös sähkön hinta alkoi nousta jo viime syksynä, ilman että laukaustakaan oli ammuttu.
En myöskään ymmärrä, mitä salaliittoteoriaa WEF on. Se on olemassa ja jo ajat sitten ilmoittanut, mitä asioita ajaa ja ketkä porukkaan kuuluvat. Heidän ajamansa asiat ovat melko sairaita.
Ei se, että tajuaa vähän, missä mennään ja ketkä näistä hyötyvät tarkoita sitä, että haksahtaa jokaiseen salaliittoteoriaan.
Tämä, mulla sama... Terkut veljelle lahest
Mun silmät aukes, luin aikasemmin kaikki uutiset iltalehdestä ja iltasanomista, nykysin en voi lukea enää mitää. Mä tajusin kuinka sinisilmänen oon ollu yleensäkki kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. Nää ryssitelijät aina vetävät mutkat suoriksi. Esim. jos uskot, että WEF ajaa suurta nollausta ja keskiluokkaa alas (mikä nyt on jo todettu ihan faktaksi, että ajavat), niin automaattisesti heidän mukaansa uskot myös että maapallo on lätty ja olet puuttinisti jne. :)
Se on valitettavaa, että yleensä jos luottamus rikotaan kerran, on vaikea enää luottaa sen jälkeen mihinkään. Kutsukaa salaliittoteoreetikoksi tai hulluksi. En välitä. Mun luottamus rikottiin 2020.
Suomalaisilla on huono piirre se, että meillä on kaikki niin turvallista yms niin ihmisestä kasvaa helposti todella sinisilmäinen ja kaikkeen/kaikkiin luottava tyyppi ilman mitään kyseenalaistamista yhtään mihinkään.
Kannattaa aina muistaa sellanen juttu, että vaikka sä oot hyvä tyyppi ja kiva, se ei tarkoita, että kaikki on.
Valta sokaisee, kaikkialla on korruptiota nykyisin, mikään ei oo rehtiä enää. Tervetuloa oikeeseen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkeen kannatakkaan sokeasti uskoa, mutta kyllähän sen nyt pässikin tajuaa, että jotain tässä on meneillään ollut muutaman vuoden. Vai uskotteko todella että kaikki K toimet esim oli tehty yleisellä logiikalla? koska mä koen olevani fiksu, ja musta niissä ei ollu mitään logiikkaa.
ihmiset on myös alkaneet heräämään siihen, mikä on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Joku lammas täällä sanoi, että ihminen on "Venäjänmielinen" jos ajattelee itse. mitvi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
joo niill yksinkertaisimmilla on jokin ihme taipumus kääntää nyt kaikki sinne.
Mutta huomaattrko että ette pysty sanomaan yhtå toteutunutta salaliittoa tästä koronasta ja laittaa faktaa pöytään? Mitkään musta tuntuu jutut ei ole faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta huomaattrko että ette pysty sanomaan yhtå toteutunutta salaliittoa tästä koronasta ja laittaa faktaa pöytään? Mitkään musta tuntuu jutut ei ole faktaa.
pystytkö sä sanomaan mitää faktaa? heitetään kysymys toistepäin. Sano jotain muuta kun sitä iltalehti löpinää?
Onko se yleinen narratiivi vielä Koosta, että tuli lepakosta? lol
Ihmiset ovat syöneet ja olleet tekemisissä lepakoittenkaa tuhansia vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pystytkö sä sanomaan mitää faktaa? heitetään kysymys toistepäin. Sano jotain muuta kun sitä iltalehti löpinää?
Jos on väite jostain se pitäisi teidän pystyä jollain lailla näyttää toteen. Edes osittain, mutta teillä se jää aina siihen epämääräiseen musta tuntuu ajatukseen. Pitäisi alkaa ajattelemaan omilla aivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kato ympärilles lammas, ei se sieltä yksiöstä tietokoneen ruudusta näy mitä on tapahtunut.