Mitä mieltä, jos pukki ottaa 70 e/15 min?
Miten kukaan maksaisi pukista noin paljon?
Näin siis tällaisen mainoksen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 euroa vartista on sopiva hinta.
Niin minustakin. Ap
Voi luoja. Jos seinänaapurista joku suostuu ja sulla on vaatteet, niin silloin tuo voisi olla hyvä palkkio. Ei jos pukki kulkee kauempaa.
Olkaa ilman, ei se välttämätön ole.
Juu en maksa. En sitten millään. Lopetin pukkien tilaamisen viime vuonna, kun koittivat pyytää 50€. Sekin on liikaa. Kakskymppiä on oikea hinta.
130 euora voi ottaa helposti. Olen saanut 140 euroakin. Monena vuotena olen ollut pukkina ja myös tulevana jouluna minulla on 6 keikkaa. Otan 140 euroa per keikka. Ja ihmiset maksaa helposti.
Jos joku viitsii oman jouluaattonsa käyttää tuntemattomien lasten ilostuttamiseen, silloin hänelle maksettakoon se mitä pyydetään.
Ukko40 kirjoitti:
Jos joku viitsii oman jouluaattonsa käyttää tuntemattomien lasten ilostuttamiseen, silloin hänelle maksettakoon se mitä pyydetään.
Höpö höpö. Voivat olla vaikka lapsettomia.
ottaisin vähintään satasen, jos joku on niin hölmö, että maksaa pukista siihen varttiin kun sisältyy mm. siirtymätkin
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Höpö höpö. Voivat olla vaikka lapsettomia.
opiskelijoitajan ne yleensä ovat tuenaavat kivat rahat.
Me ollaan maksettu 100euroa jo monta vuotta about 15 minsaa viipyy. Normi hinta.
Sitä mieltä olen, että älkää ostako jos on liian hintava. Eihän se mikään pakko ole.
Joku sen maksaa kuitenkin. Pukit ovat haluttuja aattona. Sesonki on lyhyt.
Normaalilta taksalta kuulostaa. Itse en tuolla lähtisi, mutta hyvä että pukkeja riittää. Jos kuulostaa kalliilta niin eihän pukkia ole pakko ottaa. Hommatkaa itse pukin vermeet ja hoitakaa homma.
Ihan sama. En ole koskaan tuollaiseen live-pukki perinteeseen lapsiani opettanut. Meille aina pukki on aattoa edeltävänä yönä tuonut lahjat kuusen alle.
Mitä katselin oman alueen pukkkien hintoja, niin edullinen on niihin verrattuna. Ajateltiin pyytää pukki käymään mutta ei siitä satasta viitsi maksaa.
Meillä pukki pimpotteli vain ovikelloa ja jätti lahjat. Meni ihan täydestä ja lahjat kiinnosti enemmän kuin pukki. Meidän lapset olivat vielä aika ujoja, joten olisivat varmasti jännittäneetkin pukkia.
Naapurustossa ollaan vaihdettu pukkipalvelut päikseen. Pikku piiskaryyppy pukille kiitokseksi, muuta ei olla maksettu, koska vuoroin vieraissa.
Täällä landella joku joulupukki mainosti 15€/käynti. Kuulemma vuosien kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä landella joku joulupukki mainosti 15€/käynti. Kuulemma vuosien kokemus.
Jos ei tee bisneksen vaan hyvän mielen takia.
Tein itsekin naapureille pukin vehkeet päällä keikkaa palkkana punaviinipullo.
Vierailija kirjoitti:
Joku sen maksaa kuitenkin. Pukit ovat haluttuja aattona. Sesonki on lyhyt.
Sesonki tosiaan on lyhyt
Joo. Tuota luokkaa on rotunaisetkin. 30min tosin minimi.