Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen lääkäriasema Keski-Suomessa

Vierailija
11.12.2022 |

Julkisella hoito ei tunnu etenevän ja pitäisi päästä kuntoon jouluksi tai viimeistään alkuvuodeksi, jolloin työt (ilmainen harjoittelu) alkavat. Kyse on yksinkertaisesta tulehduksesta ja olen nyt siinä pisteessä, että harkitsen yksityislääkäriä.

Mikä on edullisin vaihtoehto? Perustutkimuksia on julkisella tehty ja toivon mukaan kuvaustutkimusten tulokset näkyvät ensi viikolla, mutta uuden lääkäriajan saaminen julkiselta tänä vuonna on epätodennäköistä. Opiskelijana olen YTHS-kelpoinen, mutta heillä ensimmäiset ajat ovat aikaisintaan tammikuussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 

Vierailija
2/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS:ltä saat ostopalveluvaltuutuksen yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, mitä vielä pitäisi tutkia. Yleislääkärin aika noin 150-200 e 30 min ja erikoislääkärit enemmän. Kuvantaminen on kallista, samoin on labrat. Tosin yksityislääkärin labralähetteillä voi käydä ottamassa julkisella ja maksaa silloin vähemmän. Yksityisten välillä ei kovin isoja eroja ole.

Vierailija
4/4 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse aina yksityisellä lääkäriasemalla, mutta en ole opiskelija. On totta, että odotusajat voivat olla hyvin pitkiä, riippuen lääkäristä. Toivottavasti voit jo paremmin! https://johanneksenklinikka.fi/palvelut/yleis-ja-erikoislaakaripalvelut/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän