Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää mies kun ei ole kavereita

Vierailija
11.12.2022 |

Enkä käy missään. Töissä vain naisia. Tinder osumia ei pahemmin tule eikä miehet juttele minulle.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma, lihava ja valittava akka. Kukaan ei tuollaista oksetusta huoli.

Miksi heti haukutaan rumaksi ja lihavaksi? Aina tällä palstalla. Itse olen hyvin tavanomaisen näköinen, melkein liian laiha. Ja huono omatunto. En tosin edes yritä löytää miestä, mutta siihen tarvitsee rohkeutta mitä itseltä ei löydy.

olet siis erityisherkkä laiha ruikuttaja, joka elää 30 kissan kanssa ja kissat ovat "perheenjäseniä"

Vierailija
22/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi heti haukutaan rumaksi ja lihavaksi? Aina tällä palstalla. Itse olen hyvin tavanomaisen näköinen, melkein liian laiha. Ja huono omatunto. En tosin edes yritä löytää miestä, mutta siihen tarvitsee rohkeutta mitä itseltä ei löydy.

Omatunto on varmaan itsetunto? Jos olet tavanomaisen näköinen, niin onko se maksimitaso? Vieläkö pystyy tekemään jotain? Sinulla on naisena kaikki vaate- ja meikkiarsenaalit käytössä. Taitaa kohdallasi olla kyse siitä, että et uskalla lähestyä miehiä, etkä ole ulkoisesti vielä täydessä potentiaalissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet siis erityisherkkä laiha ruikuttaja, joka elää 30 kissan kanssa ja kissat ovat "perheenjäseniä"

En tajunnut olevan trolli, jättäkää aiempi vastaus huomioimatta.. Jotenkin lentää aina ohi ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
24/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kertonut olevansa nainen.

Vierailija
25/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pitää olla joku vika naisessa jos ei ole lapsia, todella epäilyttävää, varsinkin jos ikää jo yli 30👎

enemmän siinä olisi vikaa, jos se olisi yh, joka ei kyennyt parisuhteeseen ja elää nyt elatusmaksuilla ja sossuntuilla. hyi.  hyi.

Vierailija
26/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumilla naisilla ole koskaan kavereita eikä miestä. Hyväksy tämä totuus! Elät vanhana piikana aina!

Vierailija
27/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain plussa, jos naisella ei ole kavereita.

Vierailija
28/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt ensin muokkaamassa ulkonäköä kirurgisesti, hankit silarit ja laihdutat ainakin kymmenen kiloa. Miehiä ei tavalliset naiset kiinnosta.

Vierailija
29/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lähihoitaja tai kaupan kassa ammatiltasi, sulle nauretaan yleisesti Tinderissä. Olet tyhmän ja helpon naisen maineessa. Ei jatkoon!

Olen siivooja.Täytyy varmaan ostaa köyttä😁.Oikeasti aivan s...tanan sama kelpaisinko jollekin,jos ei oikeaa löydy viihdyn hyvin itsekseni.Enkä ole tinderissä tai missään muuallakaan seuraa hakemassa.Tulee jos on tullakseen ja eiköhän tässä senverran ole ulkonäköä ja itsetuntoa ja onnellisuutta vaikka ikääkin jo on, että turha aloittaa sitä vanhaa virttä lihavasta, rumasta, köyhästä jne

Kaikille löytyy varmasti oma kulta, kunhan itsekin panostaa asiaan eikä vaan odota,että jotain tapahtuu.

Rakkautta teille kaikille😊

sivusta

Vierailija
30/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lähihoitaja tai kaupan kassa ammatiltasi, sulle nauretaan yleisesti Tinderissä. Olet tyhmän ja helpon naisen maineessa. Ei jatkoon!

Ap ei edelleenkään ole kertonut olevansa nainen.

Vierailija
31/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pitää olla joku vika naisessa jos ei ole lapsia, todella epäilyttävää, varsinkin jos ikää jo yli 30👎

Miksi oletat Ap:n olevan nainen?

Vierailija
32/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.ap

Vierailija
33/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele sinä miehille. Miksi se olisi aina miehen tehtävä?

En saa osumia niiltä miehiltä tinderissä. Kun näen jostain miehestä kuvan niin ajattelen että tämän kanssa olisi kiva jutella, mutta en pysty.

Yrität niitä miehiä mitä kaikki muutkin naiset yrittävät. Laske rimaa niin ehkä sitten tulee match.

Vierailija
34/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis alistumaan kotikuriin? Jos olet niin voin ottaa sinut.

Mitä kotikuri pitää sisällään?

Vierailija
35/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.ap

Okei. Kiitos selvennyksestä.

Sama

Vierailija
36/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tulla minulle kakkosvaimoksi. Panen sinua kaksi kertaa viikossa. Harrastamme alistavaa seksiä, olen master.

M46

Oletko se lihava löllömasteri? 😂😂😂

Vierailija
37/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En saa osumia niiltä miehiltä tinderissä. Kun näen jostain miehestä kuvan niin ajattelen että tämän kanssa olisi kiva jutella, mutta en pysty."

Miksi siihen tarvitaan tinder?????????????????????????

Minulle suhteet on aina alkaneet ihan tavallisissa paikoissa kaupassa, kävelyllä, huorilla käydessä, rannalla......

Vierailija
38/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod ärsyttävä ajatus jos elämän rakkaus ja paras asia olis kiinni toisista akoista. Kyllä sitten pitää yksin mennä jos ei ole kavereita.

Vierailija
39/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
40/64 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En saa osumia niiltä miehiltä tinderissä. Kun näen jostain miehestä kuvan niin ajattelen että tämän kanssa olisi kiva jutella, mutta en pysty."

Miksi siihen tarvitaan tinder?????????????????????????

Minulle suhteet on aina alkaneet ihan tavallisissa paikoissa kaupassa, kävelyllä, huorilla käydessä, rannalla......

"Kaupassa ja kävelyllä" Kyllä. Kuin elokuvissa tapahtuu suomalaisten pariutumiset ja vielä selvin päin.