Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja nainen. Montako orkkua saat ilman taukoa?

Vierailija
10.12.2022 |

Jotkut saa useita, jotkut vain yhden. Jotkut miehetkin pystyvät kuulemma useisiin orkkuihin ilman että lerpsahtaa välillä.
Miten teillä yleensä ollut tulee, normaalissa seksissä? Ei ole väliä, tekeekö orkun sormin, suulla, vaiko panemalla.

Mies ja nainen. Montako orkkua saat ilman taukoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen  olen, jaVOIN saada muttamat mlkosen peräkkäin, mutta haluan tauon. Eli ei ollut mitää änestää.

Päivänmittaan voin saada vaika kymmenen tai yli. Mutta olenkin kai yliseksuaalinen.

Vierailija
2/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa yleensä lähes aina kaksi. Ensimmäinen tulee sormeilemalla ennen panoa, toinen sen aikana. Silloin niihin supistuksiin tulen kyllä minäkin. Jos on ollut pitkä tauko, niin pystyn itsekkin kahteen. Monesti laukean samalla sormettaessani vaimolle orkun kun hän runkkaa minua samalla. Mutta laukeamis hetkellä pitää olla käsi irti kullista ja antaa sen sykkiä spermat ihan rauhassa, muuten en pysty jatkamaan heti. Ohan sama jos naidessa haluaa tulla uudelleen, niin h hetkellä kalu ulos ja antaa sen vain purkautua ja kun sykäykset loppuu kokonaan, voi jatkaa entiseen malliin. Kolmanteen en ole silti ikinä onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen  olen, jaVOIN saada muttamat mlkosen peräkkäin, mutta haluan tauon. Eli ei ollut mitää änestää.

Päivänmittaan voin saada vaika kymmenen tai yli. Mutta olenkin kai yliseksuaalinen.

Kyse onkin just siitä, että tarvitseeko taukoa. Eli saat yhden per seksikerta. Toki seksikertoja voi olla vuorokaudessa vaikka 10 ja joka kerran saa orkun. Mutta silloin et ole moniorgasminen.

Vierailija
4/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tauolla sitä, että seksi loppuu kokonaan? Vai onko se tauko jos esim. mies on nuollut naiselle orgasmin ja tämän jälkeen nainen ottaa mieheltä suihin, minkä jälkeen nainen saa sitten vielä vaikkapa yhdynnässä uuden orkun?

Toisin sanoen siis saman seksikerran aikana useita orkkuja vai monta orkkua ihan peräjälkeen?

Vierailija
5/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko tauolla sitä, että seksi loppuu kokonaan? Vai onko se tauko jos esim. mies on nuollut naiselle orgasmin ja tämän jälkeen nainen ottaa mieheltä suihin, minkä jälkeen nainen saa sitten vielä vaikkapa yhdynnässä uuden orkun?

Toisin sanoen siis saman seksikerran aikana useita orkkuja vai monta orkkua ihan peräjälkeen?

Tauko on siis se, jolloin kiihotus laskee ja kohti seuraavaa orgasmia lähdetään "nollasta".

Vierailija
6/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauko on siis se, jolloin kiihotus laskee ja kohti seuraavaa orgasmia lähdetään "nollasta".

Okei, no mä pystyn saamaan useita. Mies on pelkällä klitan hieromisella saanut mulle useita peräkkäisiä orkkuja n. 30-60sek välein. Ja lähes joka kerta kun nuolee mua niin juuri orkun alkaessa keskittyy enemmän sormettamaan g-pistettä ja nuolee klittaa vain kevyesti. Kun orgasmi sitten on loppumaisillaan, niin alkaa taas nuolla klittaa voimakkaammin, jolloin saan uuden orkun 15-30sek päästä. Yhdynnässä oon aina ollut yhdesti laukeavaa sorttia. Mutta toki oon usein lauennut jo vähintään kerran ennen sitä yhdyntäorgasmia. Se on niin järisyttävä ja kokonaisvaltainen, että uuteen en vain pysty enää. Kokeiltu kyllä on.

Vierailija
7/11 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 unohtui tuon edellisen viestin loppuun laittaa.

Vierailija
8/11 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden 55 + miehen kansss joka tuli kolmesti eikä vetäytynyt välillä ulos. Oli mieleenpainuva kokemus ja sain itse useammin.

Vierailija
10/11 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerralla pystyn saamaan vain yhden todella voimakkaan klitorisorgasmin jonka jälkeen klitoris niin hellänä ettei kestä kosketusta.

Vierailija
11/11 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Sain pitkiä sarjaorgasmeja kymmenen vuotta sitten, kun olin nelikymppinen. Minulla on tallella video, missä saan tunnissa kaksi kertaa 15 minuutin jakson sarjaorkkuja. Nyt en niin pitkiä saa enää, mutta nyt yksi voi kestää 3 minuuttia ja uuden voin saada taas vartin päästä. Tuo 3 minuutin kestävä ei ole samanlainen kuin ne vartin orkut aikoinaan. Saan orgasmin joka kerta, jos mies vain jaksaa. Toistaiseksi on jaksanut eikä valita yhdynnän pituudesta. Noin 30 - 60 minuuttia on minulle hyvä aika.