En millään jaksaisi mennä huomenna töihin mutta on pakko
en voi sairastaa kun olisi palkatonta ja siihen ei yksinkertaisesti ole meillä varaa.
Työt aloitin vasta viikko sitten ja heti nappasin jonkin flunssapöpön, nielu on kuin raastinrauta, korvaan sattuu, ääni on maassa ja huippaa.
Lasten parissa siis työskentelen.
Työmatkat taittuu pyörällä eli 6km.
Kurja olo:(((
Kommentit (6)
En viitsisi heti sairaslomalle jäädä. Palkaa kyllä saisin, mutta luultavasti saisin potkut. Olen ollut liian usein jalkani vuoksi poissa töistä. Niin syynä ei tietenkään olisi jalka vaan työni huonontuminen.
Taidan mennä kipeällä jalalla töihin.
olin tosiaan keväällä 2kk sairaslomalla, työtapaturman vuoksi.
Ortopedi ja kirurgi hoitivat minua silloin, olin mm magneettikuvauksessa.
ap
Itselläni oli aikoinaan sama tilanne, kun palasin töihin, uuteen työpaikkaan kotiäitivuosien jälkeen ja sairastuin influenssaan reippaine jälkitauteineen. Lapset sairastuivat myös, ja olin ensimmäisen viikon jälkeen useamman viikon sairauslomalla. Harmitti, että palkkaa nipistettiin, koska ei ollut mistään pienestä köhi-köhi-lusmulomasta kyse. Minulla tosin ei ollut vaihtoehtoa, jäänkö kotiin, olin niin sairas ja kuumeinen.
Mieti vielä, olisiko parempi hoitaa itsensä heti kuntoon, jottei tauti pääsisi hoitamattomana pahempaan jamaan, jolloin voit joutua olemaan vielä pidempään pois töistä.