Muita, joilla morkkis työpaikan pikkujoulujen jälkeen?
Tuli nolattua itseni. Hävettää mennä maanantaina töihin.
Kertokaa omia pikkujoulumokianne, jospa vähän helpottais tätä omaa ahdistusta.
Kommentit (7)
Olen aina naureskellut pikkujoulumorkkis-ilmiölle, kunnes tänä vuonna esitin pikkujouluissa ex tempore yksinlaulua.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina naureskellut pikkujoulumorkkis-ilmiölle, kunnes tänä vuonna esitin pikkujouluissa ex tempore yksinlaulua.
Amatööri. Ex tempore-yksinlaulun hävettävyys alkaa vasta kun se esitetään alasti ja kuusi hanurissa.
Terkkuja Primulalaisille!
2008 nevaforget
Oletko AP somejulkisuuteen pikkujouluilla päässyt tj rakennusalalta? Tosin en usko, että olet, hän tuskin edes ymmärtää hävetä tekemisiään...
Tämä tapahtui jo vuosi sitten, mutta kerron kumminkin kun vieläkin hävettää. Viihdyin silloisissa pikkujouluissa humalassa vähän liian läheisesti erään työkaverin kanssa. Ei tehty mitään oikeasti kovin pahaa, ei edes pussattu (luojan kiitos) mutta halailtiin ja nojailtiin estottomasti toisiimme (varattuja molemmat), josta riitti sitten kuittailua, vihjailua ja "silmällä pitämistä" työmaalla pitkän aikaa. Olettivat tietysti, että meillä oli suhde.
Ei ole. Minulla on tasan kerran ollut firman pikkujoulut ja itse asiassa olin välien selvittelijä :)