Oletteko jo pakanneet joululahjoja ja laittaneet ne esille?
Joka vuosi paketoin lahjat vasta aaton aattona ja alkaa tympäistä kun on niin monta...kannattaisiko paketoida sitä mukaa kun ostaa?
Ja kiitos ei sitten kommentteja vähävaraisuudesta ja sähkölaskuista mulla on lahjojakin , jotka ei ole maksaneet euroa enempää.
Kommentit (5)
Paketoin sitä mukaa kun ostan. Nyt 3 pakettia kuusen alla, 1 minulle ja 2 miehelle. Kaikki minun ostamiani. Mies luultavasti taas hakee viime tingassa jonkun korun kultasepänliikkeestä, jossa hoitavat myös paketoinnin.
En. Vasta ostin paketit, ja omat syön etukäteen (konvehdit).
Vierailija kirjoitti:
Juu olen myös paketoinut joskus aatonaattona ja kironnut mielessäni että ei tässä ole järkeä kun heti huomenna revitään auki. Niinpä pakkaan nykyään ajoissa, nytkin mulla on kaikki kamat levitettynä keittiöön ja tulin välissä vain syömään tähän koneelle. Täytyy katsoa jos haen vielä lisää papereita jos eivät riitä nuo mitä nyt on.
Taidan ruveta hommiin tänään.
Paperia on, nauhaa on , teippiä on.
Yt. Ap
Paketoin niitä jo etukäteen, mutta ei paketteja laiteta esille ennen kuin jouluaattona.
Juu olen myös paketoinut joskus aatonaattona ja kironnut mielessäni että ei tässä ole järkeä kun heti huomenna revitään auki. Niinpä pakkaan nykyään ajoissa, nytkin mulla on kaikki kamat levitettynä keittiöön ja tulin välissä vain syömään tähän koneelle. Täytyy katsoa jos haen vielä lisää papereita jos eivät riitä nuo mitä nyt on.