Joko olemme käsitelleet Turun haudantyöstäjät?
Kyseessä siis tapaus jossa kaksi naista varasti hautausmaalla mm lapsen haudalla olleet koristeet ja syttyivät kiinni jäädessä omia lapsiaan.
Montahan lastensuojeluilmoitusta jo lähtenyt? Toivottavasti ovat jo asiakkaita, käy todella paljon sääliksi niitä lapsia kun heillä tuskin on mitään tulevaisuutta.
Kommentit (34)
Ei millään pahalla, mutta olivatko ns. hevosmiehiä / -naisia?
Varmaan tukehtuu nauruun se poliisi joka ottaa tuon mummon tehtailevat rikosilmoitukset vastaan. Itse käyvät varkaissa ensin ja sen jälkeen solvaavat muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta olivatko ns. hevosmiehiä / -naisia?
Ei ole. Esim mummon sukunimi H u u r i n a i n e n.
Kertoo paljon, että liki kaikki uskoo kyseessä olleen heimolaiset. Ehkä nyt kerrankin oli yksittäistapaus-"suomalainen" mutta ei se muuta sitä faktaa että jostain omista kokemuksistahan nämä ihmisten stereotypiat tulee
Karsea tapaus. Ei riitä mikään sana, esim. "oksettavaa2, kuvailemaan tunnetta, minkä tämä tapaus aiheutti...(kävin facesta katsomassa mitä tuo mummeli oli kirjoitellut siihen kuvaan jossa varkaat)
Oon tommosen äidin lapsi, ja kiitos vaan, mulla on ollut oikein hyvä elämä. En kylläkään ole enää äidin kanssa väleissä. Silti, loukkaavaa että lapset ja jopa niiden tulevaisuus leimataan tyhmien vanhempien takia. Tiedätkö ap miltä tuntuu, kun jopa opettaja koulussa sanoo, että sinusta ei tule mitään, koska vanhempasi ovat hampuuseja? Tuntuu hiton pahalta.
Lastensuojeluilmoitus vetämään jos joku tuntee tuon perheen. Lasten elämänsuunnan voi muuttaa vielä.
Hesarin etusivun juttuna tänään tämä törkeyden multihuipennus. Vankilaan saisivat joutua ja lapset huostaan.
Huhhuh mikä perhe. Ja lapsen syyksi varastelut :D
Turun haudanryöstäjät kuulostaa aivan
joltakin 1800-luvulle sijoittuvalta goottikauhuleffalta.
Ei ole heimolaisia.