Mikä olisi sinulle juuri nyt paras mahdollinen joululahja?
Kommentit (20)
Sitä tämä palsta ei anna sanoa, enkä aio nolata itseäni koska täällä poistetaan kaikki.
Aina joku kyrsä poistaa kaikki paitsi Munsalan kansallispuvun ja Kuinka Hevosena pystyn osallistumaan skeidat. Tiedättekö miksi tietyt ketjut pysyvät vuodesta toiseen? Koska ne ovat Sanoman työntekijöiden aloittamia. Ja tämä on varma tieto.
Lobotomia, niin lopettaisin juoruilun!
Saan juurihoidon hoidettua ja pystyn maksamaankin sen, yksityisellä käyn.
Pääsen lihavuusleikkaukseen taas ilmaiseksi.
Haluaisin ( jota en voi tietenkään toteuttaa) lapseni perheelle toimeentuloa ( äidille töitä ) ja terveyttä.
Minulla itselläni on kaikkea mitä tarvitsen. Turhuutta en halua itselleni enkä kotiini.
Joulutunnelma, jouluruuat , läheiset , jouluperinteet ja joulumusiikki tekee joulun.
Se on se mitä haluan.
Hyvä kirja tai lämmin mutta ei tukahduttava talvitakki. Kirjan oon jo ostsnut ja takin ehkä joulun jälkeen.
Pari viikkoa vapaata täysihoidolla, huolletulla metsäreitillä ja hieronta-jalkahoidolla. Palautuva tyyny ja kuohkea peitto. Ah.
Seksiä brasilialaisen transnaisen kanssa. Olisin siitä onnellinen oikeasti.
12 kerran kampaamolahjakortti. Haaveilen laitetusta hiuksista, mutta itse en raaski toistuvia värjäyksiä maksaa.
Lapselleni (nuorelle) elämäniloa.
Pari tonnia rahaa tai suomalaisen taiteilijan lasiveistos.
Oikeasti en tarvitse mitään.
Lahjakortti S-kauppaan/Prismaan ja lahjakortti hierojalle. Itsellä ei ole varaa hierojaan/fysioterapiaan ja ruoankin ostaminen tekee näillä hinnoilla tiukkaa pienituloiselle työntekijälle.
1 000 000 euroa rahaa. Muuta en pyydä tänä vuonna.
L&M