Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita miehiä jotka haluavat kauniita shemale muijia?

Vierailija
09.12.2022 |

Katsoin tarjontaa ja aivan uskomattoman herkkuja, varsinkin brasilialaisia pyörii Suomessa välillä.
Olen itse vain pannut tähän asti, mutta kun osa näyttää tekstin perusteella olevan ns versatile, eli ne haluavat olla pantavina ja myös panna..
Ai hemmetti että kiihottaa ajatus jotenkin 😛
Mitä kokemuksia teillä asiasta?
Itse tykkään ihan normaalinaisista, en siis miehistä ollenkaan, mutta jotenkin nuo shemalet menevät mielessäni siihen "kolmanteen sukupuoleen" ja ajatuksissa alkanut kiinnostamaan aivan saakelisti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on s eksirehvit sivustolla aika paljon.

Vierailija
2/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kiinnostaa! Hoikat, kauniit ja kovakulliset shemalet on herkkua. Ei vaan ole (vielä) kokemusta heistä. Todellakin saisi sellainen kaunotar panna minua peppuun. Etenkin kiihottaa se, että otettaisi molemmat toisiltamme peppuun vuorotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tekis mieli ottaa kullia suuhun ja saada spermatkin. Lähes 70 naista kokeiltu ja aviolittoa takana 8v. Ei yhtään mies kokemusta. Haluaisin kokeilla olla avalistuva.

Vierailija
4/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita ovat. Osaavat pukeutua paremmin kuin naiset. Tietävät myös mistä mies tykkää.

Vierailija
5/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeita ovat. Osaavat pukeutua paremmin kuin naiset. Tietävät myös mistä mies tykkää.

Komppaan, uskaltavat pukeutua ns. anteliaasti. Se varmaan liittyy tuohon, että tietävät, mikä miehiä miellyttää. Harva nainen haluaa tai kehtaa pukeutua sillä tavalla.

Vierailija
6/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isokyrpänen brassitransu sais kyllä astua mut koska vaan.

Vierailija
7/21 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiiiiii!

Vierailija
8/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama homppeli täällä ollut kirjoittamassa avauksen ja sitten monta vastausta itselleen, säälittävä tyyppi.

Vierailija
9/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise Tampereen yössä

Vierailija
10/21 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla nainenkin vois haluta kokeilla. Kiinnostais. Joku nätti, hyvät tissit ja kova kulli, olisin heti valmis. Ei tarvi olla tosi iso kulli.

Vierailija
11/21 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. Itsekin harrastan tyttöilyä.

- M36

Vierailija
12/21 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KErran vaimon kanssa kokeiltiin Aasiassa yhteishierontaa holtassa. Soiteltiin paikalle kaunis she-male ja nai meitä molempia ja minä sain naida kumpaakin myös. Hullun kiihottava kertajuttu

Vierailija
13/21 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa,yhden kerran kokeillut ja huippua oli.olin pantavana isokullisen latinon toimesta.erittäin miellyttävä kokemus ja ihana orgasmi!menen uudelleen.m47

Vierailija
14/21 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin joopajoo, ihan hyväjuttu varmaan sulle? Tai jotai..en tiedä. Mut, jooei: EVVK mua (+n.99,9876% hetero-populaatiosta). Mä veikkaisin mut hei vinkkinä sulle: kerro asiasta ihmeessä sun poliisinaapureillesi kun he voisivat tykätä kanssa ko.aiheesta? Kokeile rohkeasti vaan.

Vierailija
15/21 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa Aasiassa näitä tullut kokeiltua, mutta mieltymykset aika erilaisia kuin edellä kirjoittaneilla. 

Ensimmäinen oli vahinko. En tiedä olisiko käynyt selvinpäin. Baarista mukaan hoikka, pieni, kaunis tyttö. Todella naisellinen. Tilanne alkoi selvitä vasta hotellihuoneessa. Kova kiima päällä ja edetään vaatteiden riisumiseen. Mekko auki ja pois. Riisun farkut ja heitän paidan pois. Sängylle suutelemaan ja riisun rintsikat. Eipä ole juuri rintoja tytöllä, mutta ei myöskään ole ensimmäinen aasilaistyttö jonka topattujen rintsikoiden alla ei ole paljon ollut. 

Tyttö runkkaa kovaa munaani ja kysyy haluanko että imee. Boxerit pois ja antaa mennä. Tämä tyttö tiesi, mitä oli tekemässä. Kivikovana ja meinaa tuntua liiankin hyvältä. Yritän riisua pikkuhousuja pois ja tyttö estelee. Siinä kohtaa välähtää. Tyttö pyytää anteeksi ja sanoo, että on ladyboy. 

Siinä muna pystyssä hetken ihmettelen ja totean mielessäni, että antaa mennä. Sanon tytölle että ei se mitään ja riisun pikkuhousut. Puolikovana tosi peni, ei paljon peukaloa isompi muna. Tyttö mahalleen kortsu päälle, vähän liukkaria ja hyväähän se teki. Pikku morkkis aamulla mutta se meni nopeasti ohi.

Muutkin kokeilut samanlaisia. Naisellisia, pienikokoisia, paneminen yksisuuntaista. 

Vierailija
16/21 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 10v seurustellut kauniin trans naisen kanssa ja ikinä ei tulisi mieleen vaihtaa.Seksi on jotain

taivaallista hänen kanssaan.

Vierailija
17/21 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin niitä ennen, mutta nykyään haluan itse olla sellainen ja pyllistää hyvin varustetuille miehille. ;)

Vierailija
18/21 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kulli, niin se on mies. Ja jos mies panee miestä niin se on homoseksuaalinen akti.

Vierailija
19/21 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käväise Tampereen yössä

Aivan ihana <3

Vierailija
20/21 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

. epänormaalia.. miehet jotka ei osaa kohdella naisia, ottaa toisen miehen sänkyyn xD joka esittää kuitenkin naista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän