Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte lemmikille joululahjaksi?

Vierailija
09.12.2022 |

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean possu ja tennispalloja.

Vierailija
2/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerbiilini saavat uuden jättimäisen terraarion jonka olen teetättänyt, tällä hetkellä niillä on suuri eläinkaupasta ostettu. Sekä sinne kaikkea kivaa puuhailtavaa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remmiä.

Vierailija
4/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo hankkinut koiralle uuden aktivointipelin joululahjaksi, mutta nyt tilasin vielä toisenkin joululahjan sille. Näin Pentulivessä hauskannäköisen vetolelun, ja arvelin, että koira pitäisi sellaisesta.

Entisten koirien joululahjat olen käärinyt pakettiinkin, mutta tämä nykyinen ei tykkää niiden avaamisesta, joten en vaivaudu. Mitään herkkuakaan on turha piilottaa pakettiin, koira vain istuu ja odottaa, että avaan sen sille :D

Vierailija
5/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo hankkinut koiralle uuden aktivointipelin joululahjaksi, mutta nyt tilasin vielä toisenkin joululahjan sille. Näin Pentulivessä hauskannäköisen vetolelun, ja arvelin, että koira pitäisi sellaisesta.

Entisten koirien joululahjat olen käärinyt pakettiinkin, mutta tämä nykyinen ei tykkää niiden avaamisesta, joten en vaivaudu. Mitään herkkuakaan on turha piilottaa pakettiin, koira vain istuu ja odottaa, että avaan sen sille :D

Kuulostaa suloiselta!

Vierailija
6/6 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna mitään mutta sukulaiset antaa. Se renttu saa enemmän lahjoja kun minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän