Vanhentuneen näköiset
kasvot. Syviä juonteita, kaksoisleuka, pienet tihrusilmät. Mikä avuks
Kommentit (20)
Reippaasti meikkiä, äläkä osta halvinta sorttia, pyydä myyjää esittelemään tukevimmat pakkelit
Älä ainakaan julkaise kuvia itsestäsi missään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Hetkessä joku elintasoturisti on kehumassa miten kaunis olet ja haluaa tulla luoksesi, mutta se maksaa 200 000e koska hän hukkasi pankkikorttinsa ja asuu hylätyllä saarella mistä pitää tulla helikopterilla pois.
Kasvojumppa tai kasvojooga, sitkeästi ja johdonmukaisesti. Jotain muutosta näkyy jo muutamassa viikossa. Sitten hyvät ihonhoitootteet kannattaa myös olla.
Vierailija kirjoitti:
Tulee yks tuttu mieleen. Ai että kun tykkään nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kysässeppäs Jylhän Tiinalta.
Niin, että huonommaksikin tilanteen saa?
Ei missään nimessä kovaa meikkiä, se vasta vanhentaakin. Mutta hyvällä meikillä saa ihmeitä aikaan!
Jos ei ole tottunut meikkaaja, niin kannattaa varata aika semmoiselle ammattilaiselle, joka meikkaa kauniin ja luonnollisen meikin opettaen kädestä pitäen sen itsekin tekemään. Samalla neuvoo oikeat tuotteet, jos ei ole niitä itsellä valmiiksi. Maksaahan tuo toki jotain, mutta halvempaa se on kuin plastiikkakirurgia ja virheostokset!
Vierailija kirjoitti:
Luin, että KYLÄSEPPÄ Jylhä😁
Älkää nyt menkö kauneusleikkauksiin, katsokaapa iäkkäitä julkkisnaisia: Ihan kaameeta kun ikää tulee lisää. Poskiin työnnetään vain lisuketta ja nenän nypykkä keikkuu holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen ns.ystävä joka nauroi ja haukkui mun ulkonäköä selän takana. Luulee vieläkin etten tiedä, mutta hullu ei ymmärrä edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin, että KYLÄSEPPÄ Jylhä😁
Älkää nyt menkö kauneusleikkauksiin, katsokaapa iäkkäitä julkkisnaisia: Ihan kaameeta kun ikää tulee lisää. Poskiin työnnetään vain lisuketta ja nenän nypykkä keikkuu holtittomasti.
Niinpä, Kaikkia Yassifoidaan. Olen seuraillut instassa muutamaa plastiikkakirurgia Usasta ja he tekee luonnollista ja hyvää jälkeä. Ihmisen ulkonäkö ei muutu ellei nenää nyt olla laittamassa samalla. Ulkonäkö on raikas ja luonnollinen lekkauksen jälkeen, mutta nämä mitä näkee julkisuudessa näillä instatyrkyillä ym. kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen ns.ystävä joka nauroi ja haukkui mun ulkonäköä selän takana. Luulee vieläkin etten tiedä, mutta hullu ei ymmärrä edes hävetä.
Mulla kans ja tää tyyppi on itse kuin jyrän alle jäänyt. Omaa epävarmuuttaan arvostelee muita. Kaikki me vanhenemme.
Kosmetologilla joko timanttihionta tai happokuorinta, elintavat kuntoon, lihaskuntoliikuntaa ja kunnon ihonhoitotuotteet, mikään "pesu käsisaippualla ja tarvittaessa sipaus perusvoidetta" -metodi EI ole ihonhoitoa.
N41
Ihon puhdistus illoin aamuin. Tipat, seerumit ravinteikkaat ihovoiteet ( ei tarvi olla kallista). Sisäisesti oikeat ravinteet ja paljon kunnon yöunta ja ulkoilmassa liikuntaa. Noilla pärjää hyvin.
Öljyt pitää muistaa, niin ne omegat ( 3 ja 7 erityisesti) kuin oliiviöljykin, runsaasti kasviksia, niissä on foolihappoa mitä suurimmalla osalla suomalaisista on liian vähän.
Odotan kantasoluhoitojrn tuloa. Ehtii tulla meidän elinaikanamme.
Kerro yks leikelty rivo makkara peräpukamahuulia joka nuoremmalta ikäänsä näyttää? Ei tuu mieleen.
Päinvastoin, vetovoima vetää painavat rumat huulet kohti maata jo aikaisin,,,,,nauran,
?