Vuoden 2022 turhake on terassilämmitin
Suomen Luontolehti julisti terassilämmittimen vuoden 2022 turhakkeeksi. Löytyykö teiltä se?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009252641.html
Kommentit (508)
mistä te sen arvelette johtuvan?
Mikäs on AP:n ihanne ensitreffeistä?
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Huono valinta voittajaksi, kun energian säästö on nyt itsestäänselvää kaikille, eikä tuo näin herätä uusia ajatuksia. Eli hukkaan meni.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Kun asuu maassa, jossa on puoli vuotta jäätävää ja pimeää ja lämpimänäkin puoliskona illat 5,5 kuukautta kuudesta hyisevän kylmiä ja kosteita, on terassilämmitin suorastaan perustarve, joka pitäisi EU:n rahoittamana taata kaikille suomalaisille.
Mitä kuuluu Notre Damen kellonsoittajaille?
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Vierailija kirjoitti:
No, sähkökäyttöisenä ehkä joo. Meillä on kaasukäyttöinen kesäkeittiössä ja pystytään olemaan siellä ihan pakkasille saakka. Meille hyvä ja tarpeellinen.
Minusta vuoden turhake on ne kakaroilla olevat traktorimönkijät. Jumalaton meteli kun ne urpot kaahailee. Ei ole bensa näköjään vielä tarpeeksi kallista.
Joo, samaa mieltä! Samaan läjään menee mopoautot. Nuoret ei juurikaan liiku enää kävellen eikä polkupyörällä. Pyöränkin on korvannut sähkömopo, jolla kurvaillaan kävelyteillä kesäisin....Ei lupaa hyvää. Mutta vanhempien vika, he näitä lapsilleen ostavat.
Mulla on kerrostalossa parvekkeella terassilämmitin, koska parveke on lasitettu.
Vie kyllä 4000w virtaa mutta ei tunnu missään!!!