Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapas edes joskus niille teidän kavereille jotain kivaa

Vierailija
08.12.2022 |

Ei ole millään tapaa itsestäänselvää, että osaavat lukea teidän ajatuksianne. Ärsyttävä panostaa sellaiseen kaverisuhteeseen, missä ei ole mitenkään selkeää, että kiinnostaako sitä toista ollenkaan.

Nyt taaskin kuulin, kun on selän takana ihmetelty, ettei minusta ole kuulunut mitään. No en edes tiennyt, että tätä henkilöä kiinnosti koko mun olemassaolo. Esimerkkinä: sanoin hänelle että on ikävä, hän vastasi pelkällä hymiöllä. Okei, viesti tuli selväksi ja lakkasin panostamasta tähän henkilöön ja jatkoin elämääni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ap on yksin.

Vierailija
2/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin yksin kuin roikkumassa jonkun lahkeessa. Tosin en ole yksin, minulla on kyllä ihmisiä elämässäni. Molemminpuolisia suhteita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Hännystelijä

Vierailija
4/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kyllä. Tosin mulla ei oo elämässä paljoa ihmisiä, joiden kanssa vietän aikaa kun oon nirso seurastani. Ne, joille aikaani annan sitten tietävät kyllä olevansa rakkaita minulle.

Tuo selkäsi takana ihmetellyt oli varmaan olettanut, että sinä otat aina yksipuolisesti yhteyttä. Ei näin. Myös ystävyyssuhteiden kuuluu olla molemminpuolisia.

Vierailija
5/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon kyllä. Tosin mulla ei oo elämässä paljoa ihmisiä, joiden kanssa vietän aikaa kun oon nirso seurastani. Ne, joille aikaani annan sitten tietävät kyllä olevansa rakkaita minulle.

Tuo selkäsi takana ihmetellyt oli varmaan olettanut, että sinä otat aina yksipuolisesti yhteyttä. Ei näin. Myös ystävyyssuhteiden kuuluu olla molemminpuolisia.

Jep näin se on ollut. Olen itse monin puolin aktiivinen kaverisuhteissani ja osa kuvittelee, että vedän mielellään heidänkin kivirekensä. Ap

Vierailija
6/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aina kuulemma kaivataan, kun ei olla nähty, mutta kun nähdään niin jätetään huomiotta.

Vierailija
7/7 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus meille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi