Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teidän lapset/nuoret toivoo joululahjaksi?
08.12.2022 |
Meillä 13v tyttö toivoo:
- Yksityistunti ratsastuskoululleen
- Valetaitoluistimet (valkoiset hokkarit siis)
- Talviratsastusvaatteita
- Tietynlaiset voimisteluhousut
- Paksu jumppamatto
Tuossa on aika paljon toiveita ja kaikki kalliita, mutta ehkä jotain noista saa. Mitä teillä toivotaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
12v tyttö toivoo:
- Schleich kissoja
- Uutta pyjamaa
- Soturikissat kirjaa (en nyt tähän hätään muista mitä niistä, niitä kun on liudoittan)
- Piirustusvälineitä