HIRVEIN tyttölapsen nimi johon olet törmänyt lähipiirissäsi.
katotaan tuleeko meidän neidin nimi :)
mun mielestä
luminka,
Lilja
Kommentit (118)
Janette, Cassandra, Senni, Asta, Toini, Mervi, Taimi.
Vuokko, Taimi, Pirkko, Raija, Tuire, Marketta, Sari
Jaa...nimi on halventava ja neiti on halventava...
kummaa porukkaa.
kyllä mä kutsun neiti tai pikkuneiti tai nuori neiti tai herra tai nuori herra.
mistähän täällä loukkaannutaankin.
ja noi nimien osoittelua on mun mielestä hyvin turhia.
mikä se aaapeen nimi oli pienenäääse on varmaan jonkun mielestä aivan HIRVEEN RUMA JA KAUHEE nimi. Se on se mun mielestä myös. Vastaan kysymykseen...aaapeen oma nimi...mikä se sitten onkaan..HIRVEE SE ON.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:46"]
Jaa...nimi on halventava ja neiti on halventava...
kummaa porukkaa.
kyllä mä kutsun neiti tai pikkuneiti tai nuori neiti tai herra tai nuori herra.
mistähän täällä loukkaannutaankin.
ja noi nimien osoittelua on mun mielestä hyvin turhia.
mikä se aaapeen nimi oli pienenäääse on varmaan jonkun mielestä aivan HIRVEEN RUMA JA KAUHEE nimi. Se on se mun mielestä myös. Vastaan kysymykseen...aaapeen oma nimi...mikä se sitten onkaan..HIRVEE SE ON.
[/quote]
Mun mielestä noi sun kirjoitusvirheet on aika turhia. Kirjoituksesi oli aika sekava, oletko kenties..hieman.. *sensuroitu* ???
"no jos
miestä sanotaan neidiksi niin tottakai se silloin on halventava nimi. mutta jos sitä kayttää tyttölapsesta niin eihän siinä silloin ole mitää halventavaa, silloinhan se on totta. ja tyttö voi ylpeänä olla neiti, mitäs vikaa siinä on. en mäkään tykkäis jos mun tyttöä sanottas vaikka jätkäks, olis halventavaa, mutta ei ole sitä pojasta puhuttaessa"
Lainaustoiminto ei näköjään pelaa...Mutta tästä olen kyllä eri mieltä. Jätkä = reilu, hauska ja rento tyyppi. Neiti = typerä pikkuprinsessa, vinkuva nössö, avuton kitisijä. Ihan samalla tavalla kuin ukko on sellainen leppoisa vanhempi mies ja akka on vaihdevuosissaan rääkyvä riivinrauta.
Melena....tarkoittaa siis veriripulia....tarvitseeko sanoa enempää?
Rinna - ruotsiksi valua. Taivutetaan Rinnalle, Rinnat, Rinnan jne..
Pipsa, periaatteessa ihan kiva nimi, mutta joutuu pinnistelemään ettei lausu vahingossa m-kirjainta tuolla välissä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:23"]
haista ap paska
[/quote]
Classy...
Minusta Martta on aika ruma, varsinkin pikkulapsella. Vilina kuulostaa aika omituiselta. Taru ja Satu kuulostavat jotenkin kovilta ja töksähtäviltä. Inhoan myös ranskalaista nimeä Chloé, josta tulee mieleeni joku oven kolahdus. Espanjalainen nimi Soledad, joka tarkoittaa yksinäisyyttä, ei myöskään kuulu suosikkeihini!
Kismett
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 17:23"]
haista ap paska
[/quote]
Classy...
Nuppu. Kuvitelkaa nyt, aikuisena ulupainoinen homssuinen täti...Nuppu..!!
IIDA, SIITÄ NIMESTÄ TULEE MIELEEN LÄSKI
Pälvi, siitäkin huolimatta, että siitä tulee mieleen kevät. Ääkkösittömät vielä kirjoittaa sen Palvi.
Beeda, joka on tietenkin Aadan pikkusisko. Harmi ettei parille tullut eron takia enempää lapsia kun olisi ollut mielenkiintoista tietää jatkuisiko sarja Ceedalla, Deedalla, Eedalla jne....