Paavo Väyrynen kutsuttu 51 vuotta peräkkäin linnan juhliin, tänä vuonna kutsua ei tullut
Kommentit (81)
Väyrysellä on se lastensuojelun miljoonabisnes.
Paavon narsismi tuotiin yleisön eteen kerralla. Kaikkea ei tarvitse ihmisten sietää.
Kepu pyysi ettei Paavoa kutsuttaisi.
Väyrynen sai kampanjaansa tukea venäläis-suomalaiselta Rufi ry:ltä – ”Väyrynen oli Venäjän kannalta unelmaehdokas”
Rufi ry:n puheenjohtajan Daria Skippari-Smirnovin mukaan Huhtasaaren kriittiset kommentit Venäjän Ukraina-politiikasta käänsivät venäjänkielisten kannatuksen Väyryselle.
Kuka tai mikä tää väyrynen oikein on:D oikeestiko 51 kertaa linnan juhlissa? Ei o todellista:D:D
Paavo ei ole edes kansanedustaja. Miksi olisi pitänyt kutsua?
Ja Paavon poitäsi päästä kuokkimaan joka vuosi, vaikka tänä vuonna muutenkin vähennettiin kutsuttujen määrä useilla sadoilla ja viime vuonna peruuntuneiden juhlien kutsuttujen joukossa olleet hoitotyöntekijät, vapaaehtoiset ym. olivat automaattisesti mukana tänä vuonna?
Millä perusteellä Väykkä oli edes voitu sinne kutsua? Aluevaltuutettuja ei muitakaan ole sinne kutsuttu. Väykkä ei yksinkertaisesti ole enää mitään, korkeintaan vehkeilijä.
Ei haittaa. Minä isännöin linnanjuhlia v. 2024 ja silloin tärkein kunniavieras on Vladimir Vladimirovits. Mirjalle Valkoisen ruusun ritarin kunniamerkki palveluksista av:lla.
T. Paavo V.
Putinismi ei nauti tällä hetkellä juurikaan suosiota Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tai mikä tää väyrynen oikein on:D oikeestiko 51 kertaa linnan juhlissa? Ei o todellista:D:D
Väykkä valittiin kansanedustajaksi ekan kerran vuonna 1970 ja oli ollut siitä lähtien mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tässä palstan koko kuva....
No, ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Minä isännöin linnanjuhlia v. 2024 ja silloin tärkein kunniavieras on Vladimir Vladimirovits. Mirjalle Valkoisen ruusun ritarin kunniamerkki palveluksista av:lla.
T. Paavo V.
Patrioottiveljet Janus, Johan, Anu ja Panu tervetulleita myös.
T. Paavo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Paavo V.
Patrioottiveljet Janus, Johan, Anu ja Panu tervetulleita myös.
T. Paavo
...Ano..
Toki Anukin, jos on simpsakka lentoemäntä, jonka takapuolta on kiva.... no mediapeliähän sekin oli.
Vierailija kirjoitti:
Paavon narsismi tuotiin yleisön eteen kerralla. Kaikkea ei tarvitse ihmisten sietää.
No ei se lempparisana sovi kyllä tähänkään persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Lue, jos osaat ja sivisty.
Eikö Paavo olisi voinut edustaa Annikan puolesta, kun Annika ei päässyt :D
Väykkä on ulostanut itse itsensä näiltä kutsuilta ja vähän kaikesta muustakin.
Paavollekin tehtiin selväksi ettei tuo ole pohjimmiltaan muuta kuin tavis.