Hyvä paistinpannu?
Ehdottakaa jotain hyvää paistinpannua, mielellään teflon, keraaminen tms. pintainen pannu?
Ärsyttää, taas on tullut yksi pannu tiensä päähän. Olemme kokeilleet vaikka mitä Iittalan ja Fiskarsin pannuja yms, mutta mikään ei tunnu kestävän. Tuleeko tämä vain hyväksyä?
Kommentit (616)
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Minä käytän hiiliteräspannuja, mutta niiden käyttö vaatii opettelua, joten en suosittele, jos haluaa päästä helpolla. Toinen mitä käytän on valurauta. Mihinkään muihin en tuhlaa rahojani, koska kumpikin näistä on ikuisia, jos hoitaa oikein.
Hiiliteräspannuja saa melkein joka marketista, mutta niidenkin pannujen kanssa kuten muidenkin pitää muistaa, että jos pitää lämmöt täysille ja paistaa liian kuumalla niin pannun saa ikävään kuntoon.
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
the best way to predict the future is to CREATE it!
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg