Seurustelun alkuvaihe
Hei, seurustelen reilu kolmikymppisen miehen kanssa. Olemme tapailleet heinäkuusta asti ja nyt seurustelua takana parisen kuukautta. Mies on välillä ahdistunut ja miettii tykkääkö tarpeeksi. Mies ei ole koskaan aiemmin seurustellut vakavasti, voisikohan tässä olla syy hermostuneisuuteen vai eikö vaan tykkää tarpeeksi mutta ei uskalla sanoa sitä? Itse tykkään miehestä, toki hänessäkin on huonoja puolia, mutta en tässä vaiheessa vielä murehdi syviä tunteita tai niiden puuttumista. Minusta ne muotoutuvat aikanaan, sitten kun ihmisen tuntee paremmin. En tiedä mitä mies kaipaa, ehkä räiskyvää ilotulitusta ja jotain varmuutta siitä, että ei tee väärää ratkaisua?
Kommentit (7)
Yleensä tuossa vaiheessa kyllä tietää haluaako olla toisen kanssa vai ei. Toki toisilla on enemmän pelkoja. On mahdotonta sanoa onko kyse vain peloista vai siitä, että miestä ei kiinnosta tarpeeksi ja yrittää saada sinut jättämään hänet. Lähtökohtaisesti kuitenkin kannattaa ottaa kirjaimellisesti se mitä mies sanoo eikä tulkita jotain omia. Jos mies sanoo, että miettii tykkääkö tarpeeksi niin asia on niin. Päätät itse haluatko jäädä odottelemaan, että no jos se nyt sitten alkaisikin tykkäämään oikeasti vai lähdetkö menemään ja etsit miehen, joka tietää, että tykkää sinusta ja haluaa sinut.
Mä en olisi kenenkään sellaisen kanssa, josta löytyy huonoja puolia heti alkuunsa.
Nykyisessä miehessä ei ole muuta huonoa kuin kuorsaus. 2 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Toivottavasti mies löytää sen oikean henkilön, sinä se et todellakaan näytä olevan.
Aluksi pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa!! Vie minulta jalat alta -fiilistä siis. Myöhemmin sitten voi pohtia, riittääkö siitä suhteeksi asti.
Eli, ei jatkoon.
P.S. Näin pariuduttiin 80- ja 90-luvuilla!
Taas näitä woke🤥hooroo -aloituksia...
Yleensä niitä tunteita on alussa yli äyräiden. Voi olla, että sitoutuminen ahdistaa. Onko sinulla tunteita? Jos ei niin, miksi seurustelette?