Miten vaikuttaa älykkäältä, kun oikeasti on vaan tavis?
Haluaisin vaikuttaa älykkäältä parin henkilön silmissä. Emme tule olemaan tekemisissä pitkäaikaisesti, joten muutama kerta pitäisi "näytellä". Mitkä olisivat vakuuttavia puheenaiheita? Mitä kannattaa esimerkiksi lukea?
Kommentit (5)
Kannattaa valehdella. Itse olen Tinderistä saanut naista kun olen valehdellut olevani töissä, ja juuri sillä hetkellä lomalla/vaihtamassa ammattia yms jorinoita. Yllättävän moni nainen mennyt lankaan.
Sitä kulissia pystyy pitämään yllä ainakin niin kauan, että saa persettä.
Olemalla paljon hiljaa. Jos sulla ei ole laaja yleistietämys ja oikeasti älyä, et pysty millään pikapreppauksella sitä hankkimaan. Mutta kun et yritä mitään hienoja puheenvuoroja, vaan pääosin kuuntelet ja sopivaan kohtaan vaan jotain pientä kommentoit, niin sinusta voi hyvinkin tulla harkitsevaisen ja älykkään mielikuva.
Hanki Kokoomus-pinssi ja kanna sitä mahdollisimman näkyvästi.
Kovin "hienot" puheenaiheet voi saada aikaan juurikin kuvan, että yrittää nimenomaan esittää älykästä. Mutta ei normaali arkielämän puheenaiheissa tavista ja älykästä juuri toisistaan erota, niissä kun ei vaadita mitään ihmeellistä logiikkaa tai aivokapasiteettia muutenkaan.
Se, mistä hyvin älykkäät ihmiset kyllä usein erottaa on katse. Vaikea edes kuvailla mikä siinä on, mutta heistä tulee sellainen poikkeuksellisen läsnäoleva tunne, sellainen skarpisti tilanteessa läsnä oleva olo.
10 käskyä, ja noudattaa niitä, niin onälykäs, eikä vain näytä.