Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasyntynyt ja Babyborn-nukke?

10.11.2006 |

Tää ei ehkä kuulu tänne laisinkaan, mutta en ensi hätään keksinyt muutakaan paikkaa...

Onkohan teillä kellään olemassa babyborn-nukkea, tai muuten vain käsitystä, miten nuken koko suhteutuu oikeaan vauvaan?

Ihan vain sillä kyselen, kun teen tulevalle pienokaiselle vaatetusta...

Hölmöläinen-Benja =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nukke on 43 cm pitkä, mutta osaako kukaan sanoa, miten " leveys" suhteutuu?

-Benja-

Vierailija
2/5 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vauvat ovat ainaki pitempiä ja myös paksumpia (kai) ku ei noista nukeista oo hirveesti kokemusta. Ihana kun olet niin reipas ja ompelet itse vaatteita, ja sanoisinki et siitä vaivasta ainakin mä tekisin aika reiluja, nimittäin vastasyntyny kasvaa silmissä ja juuri sopiva vaate saattaa olla parissa viikos liian pieni jo. Tai ihan miten tykkää... Niin ja tiukahkoja vaatteita on TOSI raivostuttava pukea. Olikohan täs ollenkaan etes sitä mitä kysyit...ei varmaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kokemusta noista pienten pukemisista ja siitäkin, mutta jotenkin sitä unohtaa, että minkä kokoisia ne oikeesti onkaan. Háluan pari juuri sopivaa vaatetta, joiden ei tarvikaan mahtua kauaa; sen takia mietin, että voiko noita babybornin vaateohjeita käyttää mallina, jos vähän suurentaa...

Mutta muuten hankin sitten vähän isompaa, joita on helpompi pukea... Ne pienet vaan on niiiiin suloisia =)

Benja

Vierailija
4/5 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että itse ostan tyttäreni babybornille oikeita vauvanvaatteita - kokoa 44, jotka ovat hieman reiluja (huom!) lähinnä lahkeet ja hihat ovat pitkät! Joten tästä päättelen että babybornia ei ole suhteutettu (raajat ym.) oikean vauvan kokoon.

Vinkkinä - Vertaa kaupassa myytäviä vastasyntyneen vaatteita (koko 50-56) oikeisiin babybornille saataviin vaatteisiin. Huomaat eron - suhteutus on erilainen siis. Olisikohan tästä apua :)

Vierailija
5/5 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyt kirjastossa lainaamassa tai kaupasta ostat Ottobre-lehden. Hyviä kaavoja kaiken kokoisille lapsille. Toi kaavojen maattelu ei multa ainakaan onnistu kovin hyvin, vaikka oonkin tehny aika paljon vaatteita. Ei mee sitte kankaat ihan hukkaan. Jossain vanhassa lehdessä oli muistaakseni vaatteita keskosillekin, eli ne pienimmät koot. Hmmmm... mitäköhän sä kysyit... menikö pahasti ohi? ;)