Muita jotka eivät tee isänpäiväkakkua? Olenko ainoa =oOO
Mieheni kielsi tekemästä kakkua koska hän ei välitä makeasta =o/
Kommentit (18)
Mies ei niin kakuista välitä, hyvä kun se sen yhden pakkopalan maistaa ja lapsetkaan ei vielä kakuista perusta. Mun pitäisi se sitten yksin syödä enkä siihen kyllä pysty, homehtuu vaan jääkaappiin...
Ehkä jotkut leivokset voisin käydä huomenna ostamassa, tai jätskiä.
Mieheni ei myöskään pidä makeasta, lapsetkaan ei kauheasti, eli lopputulos olisi että mä mussutan koko kakun muutaman päivän sisällä - ei kiitos...
Teen jotain muuta kivaa.
Viikonloppuna mennään käymään kuitenkin isäni luona, jota en ole pitkään aikaan nähnytkään kiireiden takia ja hänelle kakun aion leipoa.
Yleensä ei ole halunnut. Tai sitten koristellaan jätskiä kakuksi.
Kakkua syödään vasta parin viikon päästä lapsen synttäreillä.
en tee, koska olen nykynainen, joka ei alistu sovinistisiin kotkotuksiin. ei isätkään leivo ja siitä eipidetä meteliä.
ilman yhtään onnittelua tai lahjaa..
Sanoinkin eilen, että mitähän herkkuja se ISI MEILLE tekee sunnuntaina?
Meillekkään ei kakut uppoa, jää vaan turhaan syömättä. Mies kuitenkin tykkää erityisen paljon tekemästäni mustikkapiirakasta, aina silloin tällöin pyytää tekemään ja viime kerrasta onkin jo aikaa.. Siitä saa loput pakkaseenkin :)
Kakkuja ja muita herkkuja saadaan varmasti isovanhemmilta ihan riittämiin!
Sairaana en jaksa alkaa värkään kakkua.
Söisin kyllä mielelläni koko kakun itse, mutta ;)
Niin ja mies ei meilläkään ole isäni mutta kyllä me muuten isänpäivää vietetään vaikka vauva ei ymmärrä vielä isäänsä muistaakaan.
Meillä mies tekee muutenkin kaikki kakut. Oon ehkä maailman surkein leipomishommissa joten annan olla..
Pitäiskö tehdä? Onko se joku normi? Ei mulle mitään kakkua tehdä aitienpäivänäkään, joten pitäisikö mun nyt sellainen vääntää?
Miesparka tykkää kovasti makeasta. Olisin ostanut irtokarkkipussin mutta nyt en uskalla koska on tosissaan sitä mieltä että haluaa pudottaa painoansa. Ei siis kakkua meille!
Meillä mies ei tykkää kakuista, minä eikä lapsetkaan syö, joten en turhaan viitsi sellaista tehdä.
Mennään ehkä ulos kahville? Niin tehtiin äitienpäivänäkin. Jahka lapsi on sen verran iso, että voi ja haluaa kakun tekoon osallistua n iin mietin asiaa uudelleen.
lapsi on kolmivuotias.