Pitäisi ostaa uusi läppäri
En tiedä mikä on hyvä. Dna kaupasta aion ostaa koska sieltä saa osamaksulla.
Kommentit (63)
Minulla oli aiemmin Lenovo, elokuvissa huomasi kuvanlaadun eron siihen omppuun, vaikka itselläni ei siihen varaa olekaan. Etkö voi katsoa elokuvia tv:n kautta? Kyllä elämys on erilainen, jos katsoo isommalta ruudulta, itselläni on vain 58'', mutta yksityiskohdat esim. seinissä ja koristeissa näkyy aivan toisin kuin läppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Ihan arkeen sen koneen ostan, kuuntelen musaa ja katson leffoja. Tilasin jo koneen ja siihen pitää ostaa ethernet adapteri koska minulla on laajakaista modeemi kotona josta ethernet kaapeli tulee läppäriin.eikä mitään mokkulaa
Siinä laajakaistamodeemissa on ihan varmasti WiFi mukana. Eli et tarvitse ethernet-piuhaa. Tai jos välttämättä haluat sen langallisen yhteyden, niin hankit vain sellaisen läppärin, jossa on se RJ45-töpseli valmiina, ei siihen mitään sovitinta tarvita.
Tarpeeksi vanha niin ei ole.
Nyt ei kyllä kantsi ostaa, jouluksi hinnat ylös ja kk päästä taas alas.
Mun modeemi on aika vanha. Olisko jotain 6 vuotta vanha. Dna lta ostettu joskus tai tuli liittymän mukana.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostat sellaisen koneen jossa on omenan kuva. saa rahalle vastinetta.
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/hp-laptop-17-cn0011no-173%22/618c9ea-…
Tuollaisen tilasin
Astuit todella hienosti miinaan.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Ihan arkeen sen koneen ostan, kuuntelen musaa ja katson leffoja. Tilasin jo koneen ja siihen pitää ostaa ethernet adapteri koska minulla on laajakaista modeemi kotona josta ethernet kaapeli tulee läppäriin.eikä mitään mokkulaa
Siinä laajakaistamodeemissa on ihan varmasti WiFi mukana. Eli et tarvitse ethernet-piuhaa. Tai jos välttämättä haluat sen langallisen yhteyden, niin hankit vain sellaisen läppärin, jossa on se RJ45-töpseli valmiina, ei siihen mitään sovitinta tarvita.
Tarpeeksi vanha niin ei ole.
Nyt ei kyllä kantsi ostaa, jouluksi hinnat ylös ja kk päästä taas alas.
Mun modeemi on aika vanha. Olisko jotain 6 vuotta vanha. Dna lta ostettu joskus tai tuli liittymän mukana.
On se sitte langaton.
Vierailija kirjoitti:
Ostitko uuden Levovon? Olen samassa tilanteessa ja tulin siihen tulokseen, että satsaan HP:seen.
Samoissa tehtaissa ne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen tilasin
On sitten kehno. Peru. Kaksisataa sopiva hinta. Ostat halvemmalla missä enempi muistia, parempi prosessori.
Pentium Silver N5030 -suoritin, 4 Gt keskusmuistia ja 128 Gt tallennustilaa
En minä tee töitä koneella. Katselen leffoi ja musaa kuuntelen. Kyllä tuo minusta ihan hyvä on normaali käyttöön. Muistiakaan ei tarvii rajattomasti olla. Lähinnä valokuvia talletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostitko uuden Levovon? Olen samassa tilanteessa ja tulin siihen tulokseen, että satsaan HP:seen.
Samoissa tehtaissa ne tehdään.
Kestävyydessä ei ole ehkä eroja, mutta olen kuullut, että HP on helppokäyttöisempi. - se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen tilasin
Astuit todella hienosti miinaan.
Miksi niin, onko se susi syntyessään. En minä toisaalta ole mikään koneiden asiantuntja. Katoin omaa vanhaa koneen tietoja ja vertasin tuohon uuteen. Aika samanlaisilta vaikuttaa.
Selvä. Sellasen sitten tilasit. Toivottavasti olet tyytyväinen kauppoihin. Hyvää joulun odotusta!
https://kauppa.dna.fi/tuote/acer-aspire-3-a314-35-14-celeron-n4500/p/QP…
Olisko tuo ollut parempi.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähinnä katsoo elokuvia, ei kantsi päälle tonnia maksaa. Toisaalta jos vaihtaa vuoden välein, saa semmosen myytyä kalliilla vaikka on käytetty. Itsellä kymmenisen vuotta vanha, edelleen näkyy elokuvat. Muuten hidas.
Minun nykyinen kone on 4 vuotta vanha lenovo t530. Ostin käytettynä yhdeltä naiselta.
Toimii hyvin viellä seraavat neljä vuotta ja varmasti.Oneksi olkoon vaan.Fiksu hyödyntää ystävien tutaven koneet kun heillä koneet meneen vaihton lähinnä muodonvuoksi ja Mielin määrin on tarkastettuja kunostetuja Tietokone huolto liikeet,osto ja myyntilikeet tietokonen alan vanhoja läpppäreitä myynnissä .Kestävät ja pystyy ostaa halvalla ilman osamaksu kaupaa uutena.
Työtön mies kirjoitti:
https://kauppa.dna.fi/tuote/acer-aspire-3-a314-35-14-celeron-n4500/p/QP…
Olisko tuo ollut parempi.
Ei celeronia tai pentiumia koska samalla rahalla saa paremman.
Toi ja hintaopas ja kattelet vasta kun hinnat laskee, nyt jouluhinnat eli vuoden kallein aika ostaa.
Kyllä tuo kone laskujen maksuun sopii. Ei työtön tarvii mitään huippukonetta. Itselläni on ollut monta lenovon konetta ja ostan ne aina käytettynä. Työtön lähinnä maksaa laskut koneella ja kuuntelee musaa. Usb adapterin joudut ostamaan, ne maksaa 20-40 euroa.
Muistakaa, ettette jätä yöksi latauksileen, minun lenovoni syttyi tuleen. Ensin luulin, että on tullut hiiriä, kun kuului ripsahtelua ja siinä kuunnellessani, se roihahti ilmiliekkeihin.
Tarviiko koneella hakkeroida venäjää, sitten pitää ostaa kallis kone. Muuten tuollainen normi kone riittää.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, ettette jätä yöksi latauksileen, minun lenovoni syttyi tuleen. Ensin luulin, että on tullut hiiriä, kun kuului ripsahtelua ja siinä kuunnellessani, se roihahti ilmiliekkeihin.
Minun kone ollut aina johdot kiinni yölläkin jo monta vuotta. Laitan koneen leopotilaan yöksi.
sossusetä kirjoitti:
Kyllä tuo kone laskujen maksuun sopii. Ei työtön tarvii mitään huippukonetta. Itselläni on ollut monta lenovon konetta ja ostan ne aina käytettynä. Työtön lähinnä maksaa laskut koneella ja kuuntelee musaa. Usb adapterin joudut ostamaan, ne maksaa 20-40 euroa.
Tohon hintaan saa käytetyn koneen jossa valmiina verkkopiuhalle paikka. Ilmaiseksikin saa jos jaksaa katella annetaan - paikkoja.
Olen katsellut käytettyjä koneita. Ne voi maksaa 200-500 euroakin. Joskus ostin porin tietokonekellarista käytetyn lenovon. Se kesti vajaa kaksi vuotta ja tilttasi lopullisesti . Maksoin siitä 230 euroa.
350 euora uudesta koneesta ihan hyvä hinta kun osamaksulla maksaa pari kymppiä kuukaudessa.
Jaa vastasitkin juuri kun kirjoitin kommenttia.