Kumppani sanoi että voin syödä marjoja pakkasesta
Kun kyselin että kerropas paljonko niistä saa energiaa, niin alkoi että "jaa läskiä pitää olla, läskiä että läskit kasvaa." Jotain muutakin se läskistä tuossa tupisee.
Kyllähän tämä täytyy olla se oikea mielipide minusta, vaikka joskus onnistuukin sen salaamaan ja väittää että olen ihanin maailmassa jne.
Välillä sitten tulee aika raakaa tekstiä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselit paljonko niistä saa energiaa? Etkö tiedä vai halusitko päteä?
Kuulemma muuta ruokaa ei tarvi siis, kun voi syödä puolukoita. Tai ilmeisesti minä en tarvitse, kun olen niin läski.
Tässä on taas monta päivää puheet kääntyneet niihin läskeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma muuta ruokaa ei tarvi siis, kun voi syödä puolukoita. Tai ilmeisesti minä en tarvitse, kun olen niin läski.
Tässä on taas monta päivää puheet kääntyneet niihin läskeihin.
no semmoinen ei ole kivaa ollenkaan, tuommoinen läskittely. :(
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi jäi hyvin epäselväksi.
Jäikö? Sehän ei toki ongelma ole jos kumppani sanoo että "sun pitäis läskiä saada ruoaksi että läskit kasvaa, syö marjoja vaan".
Läskissä on ainakin bensaa vastaava määrä energiaa kiloa kohden, mutta silti ne kaikkein energiapitoisimmat tyypit ei jostain syystä jaksa tehdä muuta kuin syödä lisää läskiä ja valittaa nälkää.
Tämmöisissä tilanteissa on kyllä parasta sanoa se, mitä tuntee. Eli sen sijaan, että alkaa väitellä vaikkapa ravintoarvoista, kannattaa sanoa, että hei tuollainen läskipuhe on loukkaavaa. Sinänsä siinä, että ehdottaa marjojen syömistä, ei liene mitään pahaa tai loukkaavaa, eikä edes huonoa, mutta jos se kuorrutetaan läskiskimillä, niin onhan se loukkaavaa. Sanotaan se, mitä tunnetaan, eikä aleta väitellä, ei siinä voi voittaa.
No tuossa oli se, että kumppani jätti porsaan ulkofileepihvit yöksi lämpimään, ja kun siitä olin harmissani, niin sanoi että onhan siellä marjoja pakkasessa, voit syödä niitä. Siis nähtävästi päivän ainoaksi ateriaksi tänään, koska syön kerran päivässä, illalla.
Ja kun kiehahdin että kerropa paljonko niistä saa energiaa, että jaksaa vuorokauden esim., niin alkoi tuo että "jaa läskiä pitää vaan saada että läskit kasvaa, läski jaksaa sata metriä läskillä" tjtn, en kuullut loppua.
Eli nähtävästi porsaan ulkofilee on tässä sitä "läskiä".
Vierailija kirjoitti:
No tuossa oli se, että kumppani jätti porsaan ulkofileepihvit yöksi lämpimään, ja kun siitä olin harmissani, niin sanoi että onhan siellä marjoja pakkasessa, voit syödä niitä. Siis nähtävästi päivän ainoaksi ateriaksi tänään, koska syön kerran päivässä, illalla.
Ja kun kiehahdin että kerropa paljonko niistä saa energiaa, että jaksaa vuorokauden esim., niin alkoi tuo että "jaa läskiä pitää vaan saada että läskit kasvaa, läski jaksaa sata metriä läskillä" tjtn, en kuullut loppua.
Eli nähtävästi porsaan ulkofilee on tässä sitä "läskiä".
Ei kuulosta hyvältä tuo teidän kommunikointi.