Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUAN KUOLLA POIS!!

Vierailija
10.11.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mars ulos kävelylle, piristää kummasti! Kyllä se elämä kuitenkin voittaa- tsemmpiä

Vierailija
2/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäämpää tekoa ei voisi olla.

Nyt soitat vaikka jollekin ystävälle ja lähdette jonnekin tuulettumaan. Mikä sua nyt oikeesti noin paljon masentaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja tuntemuksia. Nukkuminenkin auttaa.

Vierailija
4/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän mikä on tilanteesi?

ja ÄLÄ välitä näistä huutelijoista kuten huomaat heillä on varmasti ihan yhtä paha olo kuin sinulla ovat vain vielä mänttejä lisäksi!

Vierailija
5/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tee niin kuin mä, silloin kun tuntuu tuolta. Tee sinä päivänä vain ihan välttämättömät askareet. Älä mitään ylimääräistä, lepää. Mene viltin alle. Syö suklaata.

Huomenna on kaikki jo toisin.

Vierailija
6/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällisin puolin kaikki on hyvin, mutta mun sisällä valtaa tyhjyys... tunne että en jaksa... miehelle hymyilen... samoin lapselle... KAIKKI ON HYVIN äiti kyllä jaksaa... ja paskat... EN JAKSA MITÄÄN... en edes pysyä psytyssä

Vierailija
7/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää omaa päätäni. Hauskoja tollaiset " nyt soitat ystävälle ja meette tuulettumaan" -neuvot... Mä en ole pitänyt yhteyttä ihmisiin enää vuosiin. Kaikenmaailman kävelyt ja " tuulettumiset" ja muut ihanat vinkit on kokeiltu nekin jo tuhanteen kertaan aika monen vuoden aikana. Lääkkeitäkin syön. Jokin tietenkin on pitänyt kiinni roikkumassa, kun edelleen olen elossa, mutta en mä tätä silti halua.

Vierailija
8/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut helsingissä niin Auroassa on myös päivystävä mielenterveysyksikkö josta saat lääkkeet (pienen määrän) mukaan jotta selviät viikonlopun yli.

Kyllä te pikkuisen kanssa selviätte!

T. myös kerran pahasti masentunut

Vierailija
9/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekkin kaverille ja pyydä seuraksi.

Vierailija
10/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä itse voin sanoa että mene lääkäriin, se on uskomatonta mitä lääkkeet voi tehdä. Itse olin täysin kuoleman partaalla ja lääkkeet pelastivat. Nyt tosin olen jälleen samassa jamassa, tällä kertaa en voi lääkkeitä syödä koska yritetään lasta, se tulokseton yrittäminen juuri on ajanut mut tähän tilaan. Tiedän oikeasti miltä tuntuu kun ei halua enää elää. Mä olen varma että hyppään junan alle aika pian. Kun en vaan jaksa.

Vierailija
11/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäintä taas on hankkia biologinen lapsi.

Vierailija:

Itsekkäämpää tekoa ei voisi olla.

Nyt soitat vaikka jollekin ystävälle ja lähdette jonnekin tuulettumaan. Mikä sua nyt oikeesti noin paljon masentaa?

Vierailija
12/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee taas mies kotiin... pyyhittävä kyyneleet, pestävä kasvot, meikattava... hymy huulille.. ja hehkutettava miten ihanaa elämä on -ap-

Vierailija
13/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu joskus tuolta, etten enää halua elää. Kaipaan off-nappulaa, josta voisin ottaa itseni hetkeksi pois päältä ja lakata olemasta. Mutta eihän sellaista ole.

Välillä tuntuu, että lapset ovat ainoa syy, miksi on pakko jaksaa ja miksi jaksan. Olen heille niin niin tärkeä. Äiti on! Jaksa siis sinäkin tästä syystä. Ja hae itsellesi apua. Olotilasi ei ole normaali ja pysyvä, siitä jamasta on mahdollista päästä pois ja joskus varmasti pääsetkin.

Varmasti auttaa, jos pystyt paljastamaan jollekin todelliset tuntemuksesi. Voisitko puhua miehellesi?

Vierailija
14/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitteko vauvan vaikka mummulaan tai jonnekin hoitoon niin voisitte miehen kanssa jutella rauhassa?

Vierailija
15/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset selvittelemään miksi elämä ei maistu ja voiko asialle tehdä jotain. Itsensä löytäminen kannattaa aina, yllätyt suuresti ja se saa nousemaan hymyn kasvoillesi.

Niin ja kuolema ei ole ratkaisu sinun kohdallasi ikäväkyllä. Niin helpolta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
16/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurha on liian laiska tapa päästä eroon ongelmistaan!

Kerrot että kotona menee muuten ihan hyvin. Luulisin että olet vain väsynyt, ehkä masentunutkin pienen lapsen kanssa. Itselläni on kolme lasta (5v, 3v ja 1v) ja usein pyörii väsyneenä vaikka minkälaisia ajatuksia päässä!

Kerro miehellesi miltä susta tuntuu ja mitä haluat/tarvitset! Samoin neuvolassa terveydenhoitajalle tai jollekin muulle. Onhan niitä kaikenlaisia auttavia puhelimiakin. Muista se, mikä on jo monesti mainittukin että lapsellesi sinä olet korvaamaton!

Vierailija
17/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saisitteko vauvan vaikka mummulaan tai jonnekin hoitoon niin voisitte miehen kanssa jutella rauhassa?

Viime yönä nukuin 11 tuntia... olin niin väsynyt aamulla... Heräsin pienen termiitin pyytelyyn vieressä... Mitä lie olisi jos hän vielä heräisi monta kertaa yössä. -ap-

Vierailija
18/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hormoonit naisilla tekevät tietyt päivät, jopa viikon vaikeaksi elää. Osa naisista joutuu käyttämään lievää masennuslääkitystä vaikeimpina päivinä, kun elämä on pelkkää mustaa. Lääkäriin vain rohkeasti apua hakemaan ja miehen kassa jutelkaa tilanteesta avoimesti. Masennus voi johtua monista eri syistä.

On tärkeää, että tunemme synkkiä hetkiä ja valoisia hetkiä. Ne kulkevat käsikädessä. Jos elämä vaipuu pelkästään synkkyyteen on nämä kaksi asiaa epätasapainossa. Tarvitaan terapia ja lääkitys, että tilanteesta päästään ulos.

Sinun olotilaasi on olemassa jokin syy tai niitä syitä voi olla tietysti useita ja ne voidaan ratkaista.

Vierailija
19/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän parisuhteessa voi jättää kertomatta toiselle kuinka paha olo on. Yhdessä voisitte yrittää löytää sinulle apua.

Kaikilla on joskus paha olo, mutta jos se pitkittyy kannattaa ihan oikeasti hakea apua lääkäriltä. Se, että tänne kirjoitit kuvastaa, että haluat apua, enemmän kuin kuolla pois.

Mieti sitä pikku termiittiä. Kyllä hän ansaitsee pitää äitinsä, eikö niin?

Vierailija
20/23 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tavitsevat useita luotettavia ihmisiä ympärilleen kasvaessaan tasapainoisiksi ihmisiksi.

Minusta tuntuu, että yksi syy sinun huonoon vointiisi johtuu " liian suuresta" vastuun ottamisesta jonka vangiksi olet joutunut. Haluat päästä vapaaksi ja muuta ratkaisua ei ole kuin kuolema.

Terapia olisi sinulle hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän